Expert contabil / contabil sef

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

- Absolvent al învățământului superior economic de specialitate;

- Bune cunostinte de operare MS Office (Excel avansat)
- Experiență de minimum 3 ani în domeniu ca si expert contabil sau contabil sef

-  Capacitatea de a comunica/colabora cu tact si diplomatie  atat in echipa cu colegii cat si  cu partenerii interni si externi
- Cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil;
- Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;
Buna cunoastere a conducerii contabilitatii computerizate;

- inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);


Responsabilități și sarcini:

- capacitate de organizare si conducere a activitatii serviciului;
- corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
- obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare) ;
- organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
- asigura, organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatatii;
- organizeaza si coordoneaza contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;
- asigura si raspunde indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
- asigura si raspunde de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
- raspunde de indeplinirea oricaror altor sarcini prevazute de Legea contabilitatiide regulamentul de aplicare a acesteia, precum si de celelalte reglementari legale in vigoare, pe linie economica si financiar-contabila;

- se subordoneaza directorului financiar

Ce oferim:

- venituri competitive și motivante;
- mediu de lucru plăcut și o echipă bine pregătită;
- toate instrumentele necesare pentru o bună desfășurare a activității;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Atlas Sport pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Atlas Sport pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Atlas Sport locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?