Expert contabil-Departament Contabilitate

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

Studii superioare in domeniul Economic, atestat de contabil autorizat si/sau expert contabil

Bune cunostiinte operare Ms Office (Excel avansat);

Cunostiinte de legislatie  contabila, financiara, fiscala

Cunostiinte de limba engleza  nivel conversational;

Experienta minim 3 ani intr-o pozitie similara;

Rabdare, coerenta si consistenta profesionala, atentie la detalii ,corectitudine

Abilitati de organizare, planificare si coordonare, prioritizare, lucru sub presiune, respectare a termenelor

Capacitatea de a comunica/colabora cu tact si diplomatie  atat in echipa cu colegii cat si  cu partenerii interni si externi

Bune abilitati de comunicare;

Experienta in segmentul control gestiune, raportare;

 

Responsabilitati:

Coordoneaza si conduce activitatea de contabilitate si de raportare contabila in conformitate cu legislatia in vigoare si politicile contabile ale companiei.

Inregistreaza ȋn contabilitate documentele financiar-contabile

Raspunde de inregistrarea cronologica si sistematica a documentelor justificative in evidentele contabile, in conformitate cu prevederile legale in vigoare;

Este responsabil de asigurarea legalitatii, realitatii, corectitudinii si completitudinii, documentarii,  operatiunilor si tranzactiilor  in evidenta financiar - contabila;

Efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA;

Verifica, inchide, listeaza si semneaza  balantele de verificare lunare, jurnalele contabile

Verifica din punct de vedere al teoriei si practicilor contabile locale si europene, tranzactiile economice, le clasifica, le examineaza, acordand avizul si recomandari pentru inregistrare in evidenta contabila si tratamentul  dpdv fiscal

Este responsabil cu crearea, actualizarea, implementarea eficienta a procedurilor şi a manualului de politici contabile;

Raspunde de aplicarea corecta a politicilor de taxare conforme cu specificul activitatii, verifica, calculeaza taxele si avizeaza plata acestora;

Intocmeşte si inregisteaza la termen declaratiile fiscale corespunzatoare specificului activitatii companiei.

Pregateste rapoarte si analize cu specific contabil sau fiscal, pe baza de balanta de verificare sau bilant necesare pentru management, parteneri ai companiei

Este responsabil cu activitatile de reprezentare, suport, corespondenta, comunicare cu autoritatile fiscale si auditorii interni sau externi ai companiei, alti parteneri in limitele de competenta ale functiei

Este responsabil cu operatiunile contabile necesare inchiderii exercitiului financiar annual sau ori de cate ori este nevoie

Pregateste raportarile si situatiile financiare in conformitate cu legislatia din Romania: balanta de verificare, contul de profit si pierdere, bilant, calculul impozitului pe profit, alte rapoarte contabile potrivit legii sau procedurilor contabile interne;

Se asigură ca tranzactiile aferente obiectului de activitate ale companiei sunt reflectate zilnic, corect, consistent si calitativ, in evidenta contabila, pe masura ce se predau sau se transfera documentele sau bazele de date din evidentele operationale

Verifica si supravegheaza arhivarea documentelor contabile in conformitate cu prevederile legale in vigoare;

Pregateste, aloca si coordoneaza activitatile si obiectivele functiei contabilitate si ale personalului din subordine

Se asigura ca persoanele din directa subordine aplica si respecta politicile contabile  si ale companiei;

Asigura suport in recrutarea angajatilor cu functia de contabil si participa, împreuna cu departamentul HR, la elaborarea fiselelor de post, stabilind competentele necesare pentru personalul din subordine;

Asigura training professional la angajare, periodic si anual pentru toti angajatii functiei contabilitate;

Raspunde de evaluarea anuala a colegilor din subordine conform activitatilor alocate si  face propuneri de masurare a performantei functiei contabile

Verifica si semneaza seturile de documente pentru banci.

Reprezentarea societatii in cazul controalelor financiare;

 

 Ce dorim sa mai stii despre noi:

Oferim  cele mai bune conditii si asiguram resursele necesare pentru o activitate performanta si invatare continua.

Ne preocupa motivarea si satisfactia oamenilor nostri, de aceea masuram constant acesti parametri si implementam actiuni de sustinere si imbunatatire.

ESD sustine o cultura bazata pe dezvoltare continua, motivare si performanta.

Avem procese eficiente care ne sprijina sa obtinem cele mai bune rezultate si sa ne continuam dezvoltarea individuala.

Angajatii sunt incurajati sa isi construiasca propriul drum in cariera si sa se dezvolte permanent pentru a obtine cele mai bune rezultate.

 Suntem o echipa de oameni bine pregatiti . Cu totii avem in comun puterea caracterului, ambitia pentru performanta si pasiunea pentru lucrul bine facut.


Suntem dornici sa invatam lucruri noi si sa le impartasim cu ceilalti. Ne bucuram de programe de dezvoltare profesionala si personala, invatam din experientele noastre. Stim ca in felul acesta putem obtine cele mai bune rezultate pentru noi si pentru companie.


Pasiunea pentru munca noastra si initiativa personala dau nastere oportunitatilor care ne ajuta sa ne dezvoltam, pas cu pas, cariera in companie.


Relatiile noastre se bazeaza pe respect si apreciere. Sarbatorim succesele, dar si invatam din greselile noastre. Suntem deschisi la schimbare, dornici sa imbunatatim modul de lucru si intotdeauna gata sa intindem o mana de ajutor atunci cand este nevoie.

Cele mai bune rezultate se obtin in echipa.

 Vino sa faci parte din echipa noastra!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Electronics Suport Division pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Electronics Suport Division pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Electronics Suport Division locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?