Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Studii:
-absolvent al invatamantului superior economic de specialitate;
Vechime:
- cel putin 5 ani in domeniu (vechime probata), acoperind toate aspectele activitatii financiar-contabile.
Cunostinte:
-sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil;
-sa posede cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;
-sa probeze o buna cunoastere a contabilitatii computerizate.
Responsabilitati si sarcini:
- Tine contаbilitatеa, intocmеstе si semneаzа situаtiilе financiаre аlе societаtii.
- Intocmeste balantе de verificаre.
- Asigurа si raspundе dе indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare.
- Asigura si raspunde de elaborarea balantei de verificare si a bilantului, la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
- Administreaza dosarele de personal ale angajatilor, opereaza in REVISAL si intretine relatia cu ITM.
- La solicitarea echipei de management a societatii, executa sau acorda asistenta de specialitate pentru executarea altor lucrari cu caracter financiar-contabil, fiscal, de organizare administrativa si informatica.
-Opereaza in REVISAL si intretine relatia cu ITM, AJOFM sau alte entitati care opereaza in domeniul administrarii relatiilor de munca.
Oferta (bonusuri, beneficii):
-mediu de lucru profesionist;
-salariu fix+bonus.