EXPERT CONTABIL

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

CERINTE : 

tudii superioare economice;
- experienţă într-un post similar cel putin 5 ani;
- cunoştinţe excelente de contabilitate si cunoasterea legislatiei in vigoare;
- cunostinte in utilizarea aplicatiilor Office, in special Excel;
- disciplina profesionala;
- operativitate in indeplinirea sarcinilor;
- engleza nivel mediu - constitue avantaj;
- persoana serioasa, dinamica, cu dorinta permanenta de a invata ;
- Gandire analitica, acuratete si atentie la detalii.

RESPONSABILITATI :

- organizeaza si coordoneaza activitatea  departamentului financiar-contabilitate ;

- asigura respectarea legislatiei in domeniu la nivel de firma;

- verifica corectitudinea inregistarilor in conturile contabile ;

- se asigură că documentele înregistrate în contabilitate sunt întocmite corect, legal şi exprimă realitatea;

- răspunde de executarea atribuţiunilor şi sarcinilor sale cu privire la inventarierea de la începutul lunii, conform dispoziţiilor conducerii societăţii;

- răspunde de evidenţa documentelor cu regim special;

- răspunde de raportarea lunară şi anuală către Finante, Statistica si alte institutii abilitate; 

- răspunde de întocmirea declaraţiilor pentru impozite şi taxe, asigură predarea la timp, în mod corect şi corespunzător a acestora, în conformitate cu legislaţia românească în domeniu;

- răspunde de întocmirea balanţei la sfârşitul lunii şi a contului de profit şi pierdere;

- răspunde de întocmirea bilanţului semestrial;

- răspunde de urmărirea zilnică a situaţiei de consumuri raportate la producţie, respectiv verifică încadrarea în normele de consum;

- răspunde de întocmirea situaţiilor cu lucrările de investiţii şi de punere în funcţiune;

- răspunde de respectarea termenelor de predare legale (declaraţii buget, raportări statistice, bilanţ), precum şi a termenelor de predare stabilite prin calendarul de activităţi pentru departamentul economic;

- respectă procedurile şi instrucţiunile pe linie de asigurare a calităţii

- reprezinta societatea in relatia cu Organismele de control, colaboratori si alte institutii.

- raspunde de raportarea lunara catre grup ;

- răspunde de înregistrarea corectă, completă şi la termen a datelor privind contabilitatea de gestiune, întocmeşte rapoarte privind costurile, comparaţii cu bugetele aprobate, întocmeşte rapoarte privind structura şi variaţia costurilor realizate;

OPORTUNITATI:

- Un loc de munca stabil intr-o companie sigura;
- Dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru placut;
-  Condiţii de muncă moderne, profesionale și competitive, într-o echipă tânără si dinamică

OFERIM :

- Salariu atractiv si competitiv

- Bonuri de masa 

- Transport asigurat 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC DEKO RAME SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC DEKO RAME SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC DEKO RAME SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?