Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

CERINTE:

  • Experienta anterioara in domeniul contabilitatii de minim 5 ani

  • absolvent/a a unor studii in domeniul financiar-contabil

  • persoana dinamica, cu o buna capacitate de adaptare
  • 
cunostinte avansate de operare PC (reprezinta un avantaj cunoasterea specifica a unor programe de contabilitate)

  • bune cunostinte de limba engleza
  • 
bune abilitati de comunicare
  • 
avantaj experienta de lucru in WinMENTOR

RESPONSABILITATI:

  • Inregistrarea operatiunilor contabile cu respectarea legislatiei financiar - contabile
  • Elaborare balanta, bilant, verificarea lunara a soldurilor contabile
  • 
Intocmire declaratii, intocmire situatii financiare
Intocmire rapoarte financiare diverse
  • 
Situatia mijloacelor fixe, efectuarea inregistrarilor contabile legate de mijloacele fixe
  • 
Plati interne si externe in sistem electronic si urmarirea scadentelor la furnizori si clienti;

  • Cunoasterea si aplicarea legislaţiei fiscale si contabile la nivel de firmă


  • Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare
  • Productie si distributie mobila.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la LUXURY FURNITURE SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la LUXURY FURNITURE SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are LUXURY FURNITURE SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?