Expert implementare proiecte

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

CERINTE

 

  • Studii superioare, finalizate.
  • Nivel cariera  Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani).
  • Minim 3 ani experienta in obtinerea de fonduri nerambursabile (fonduri europene, alte tipuri de finantari nerambursabile);
  • Minim 6 ani vechime in munca;
  • Experienta in implementarea de proiecte cu finantare nerambursabila;
  • Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor;
  • Capacitate de a respecta termene limita si de a lucra in echipa;
  • Placere si abilitate de a invata lucruri noi;
  • Motivatie, entuziasm, implicare;
  • Perseverenta, autocontrol;
  • Nivel ridicat de flexibilitate si adaptabilitate;
  • Aptitudini de comunicare si de solutionare a conflictelor;
  • Competente informatice: Microsoft Office;
  • Limba Engleza – mediu/ avansat.

 

RESPONSABILITATI:

  • Mentinerea comunicarii cu partenerii din cadrul proiectelor si asigurarea derularii activitatilor in conditii optime
  • Cunoasterea prevederilor legislative aplicabile proiectelor finantate prin POCU si aplicarea corespunzatoare a acestora
  • Intocmirea de proceduri specifice activitatilor derulate
  • Intocmirea documentelor tehnice aferente activitatilor derulate in cadrul proiectului
  • Organizarea activitatilor in conformitate cu graficul de activitati in vederea derularii in conditii optime
  • Intocmirea Rapoartelor tehnico-financiare
  • Mentinerea legaturii cu furnizorii in vederea organizarii corespunzatoare a activitatilor si obtinerea rezultatelor asteptate in timp util
  • Verificarea documentelor aferente grupului tinta, activitatilor derulate si completarea anexelor specifice
  • Intocmire Notificari si acte aditionale aferente proiectelor
  • Informarea permanenta a coordonatorului de proiect in ceea ce priveste stadiul activitatilor, gradul de indeplinire a rezultatelor, indicatorilor, probleme intampinate si modalitati de rezolvare a acestora
  • Intocmirea documentatiei tehnice specifice cererilor de rambursare si asigurarea depunerii acesteia in termenele prevazute
  • Elaborarea si verificarea documentelor in ceea ce priveste identitatea vizuala a proiectelor

 

BENEFICII

  • Posibilitatea de a lucra intr-o echipă tânără, dinamică și motivantă;
  • Perspective de lungă durată cu oportunităţi de dezvoltare şi promovare;
  • Acces la un mediu de lucru prietenos și profesionist pentru dezvoltarea carierei.

Așteptăm CV-urile dvs. cu poză pe adresa de e-mail 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Hurad AB SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Hurad AB SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Hurad AB SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?