EXPERT IN ACHIZITII PUBLICE

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Compania Nationala UNIFARM SA - distribuitor national al statului roman de produse farmaceutice, angajeaza EXPERT IN ACHIZITII PUBLICE pentru depozitul din Bucuresti.

Cerinte privind profesia si experienta in domeniu:

  • Studii superioare;
  • Experiența de minim 3 ani in domeniu;
  • Foarte bune cunoștințe de achizitii publice;
  • Cunoștințe legislație specifică;
  • Cunoștințe avansate de operare Excel;
  • Cunoasterea unei limbi straine - nivel mediu;
  • Persoană organizată, capabilă să prioritizeze sarcinile și să respecte termenele limită, spirit analitic, viteza de reactie, capacitate deplina de exercitiu, eficient.

Atributiile postului:

  • Monitorizeaza in permanenta si urmareste oportunitatile de licitatii. Este direct raspunzator de rezultatele monitorizarii, se asigura ca este cel putin la curent cu toate licitatiile organizate de potentiali clienti.
  • Aduce la cunostinta superiorului direct in cel mai scurt timp de existenta oricaror licitatii organizate, in urma carora Compania poate castiga oricare lot/contract ;
  • Raspunde de contractarea produselor conform prescriptiilor tehnice si conditiilor de calitate prevazute in documentatia tehnica, asigurand includerea acestor prevederi, dar si a celor privind termenul de garantie sau prescriptii de utilizare;
  • Identifica anunturile publicate pe website-urile oficiale (ex: SICAP) cu privire la contractele de achizitii publice;
  • Monitorizeaza statusul licitatiilor pe rol (clarificari, contestatii, amanari, anulari, etc.);
  • Monitorizeaza statusul licitatiilor castigate;
  • Intocmeste si actualizeaza saptamanal o situatie centralizatoare cu produsele castigate in licitatii, mentionand clientul/produs/cantitate castigate, precum si perioada pentru care se incheie acordul-cadru;
  • Publica pe pagina SICAP, in cadrul Catalogului de Produse din portofoliu, toate produsele farmaceutice si parafarmaceutice pe care Compania le vinde prin achizitie directa sau oricare alta forma legala, informandu-se in prealabil de la superiorul direct si de la Seful Serviciului Comercial care sunt acele produse ce pot fi distribuite prin sistemul SICAP si care sunt conditiile contractuale stabilite de conducerea Companiei (termen de plata, conditii de distributie, cantitate, stoc, etc.).
  • Raspunde de corectitudinea informatiilor publicate pe pagina SICAP;
  • Studiaza documentatii de atribuire;
  • Solicita clarificari autoritatilor contractante;
  • Urmareste daca, la nivelul Companiei, indeplineste conditiile de calificare sau eligibilitate prevazute in documentatiile de atribuire;
  • Intocmeste documentatia solicitata prin caietul de sarcini, fisa de date, etc in vederea participarii la procedurile de achizitii publice si raspunde de exactitatea informatiilor cuprinse in documentatie. Incarca intreaga documentatie la timp in sistemul SICAP, conform Legii Achizitiilor Publice- Legea actualizata;
  • In cazul negocierilor, transmite la termen intreaga documentatie specificata de autoritatea contractanta;
  • Colaboreaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate documentele necesare participarii la licitatii;
  • Se ocupa de identificarea expertilor solicitati in cadrul documentatilor de atribuire si pregateste documentele necesare dovedirii indeplinirii tuturor cerintelor;
  • Participa la sedinte de deschidere a ofertelor atunci cand este cazul;
  • Raspunde la solicitari de clarificari din partea comisiilor de negociere/evaluare;
  • Actualizeaza in permanenta baza de date de licitatii – cel putin de 3 ori pe saptamana verifica daca baza de date este up-to-date;
  • Urmareste continuu modificarile in legislatia privind achizitiile publice;
  • Participa la solutionarea neintelegerilor precontractuale cu furnizorii si sesizeaza conducerea companiei in termen legal, asupra obiectiunilor nesolutionate;
  • Raspunde de respectarea disciplinei contractuale in ceea ce priveste sortimentele, calitatea, termenele de livrare. In acest sens transmite catre toate departamentele implicate toate informatiile detaliate in termen de maxim 24 de ore de la momentul declararii Companiei castigatoare;
  • Preda toata documentatia- in cazul castigarii unei licitatii sau in cazul unei negocieri fara publicare ori achizitie directa- Reprezentantului Comercial-Telesales care raspunde de aria geografica in care se afla clientul, in maxim 24 de ore de la finalizarea procedurii;
  • Primeste comenzi de la beneficiari – comenzi online preluate de pe email sau fax- si le preda mai departe Reprezentantului Comercial-Telesales care raspunde de aria geografica in care se afla clientul;
  • Asigura respectarea stricta a disciplinei contractuale;
  • Ajuta la intocmirea documentatiilor necesare actionarii in judecata a furnizorilor in cazurile de nerespectare de catre acestia a obligatiilor contractuale; propune aplicarea furnizorilor de penalizari prevazute de actele normative pentru abaterile de la disciplina contractuala;

Oferim:

• Pachet salarial atractiv;

• Tichete de masa;

• Mediu de lucru placut, intr-o echipa dinamica.

Toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, celelalte aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare de angajare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Compania Nationala Unifarm SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Compania Nationala Unifarm SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Compania Nationala Unifarm SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?