Expert SSM / Manager SSM

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Principalele responsabilitati:

  • Realizarea, implementarea, mentinerea si imbunatatirea sistemului de management al securitatii si sanatatii in munca;
  • Managementul activitatilor specifice care vizeaza sistemul de management al securitatii si sanatatii in munca:
  • Se asigura ca toti angajatii proprii si angajatii contractorilor inteleg si respecta toate cerintele SSM ale companiei (implicit cele legislative);
  • Se asigura ca documentarea si raportarile SSM sunt in linie cu cerintele legale, cerintele companiei, ca se fac la timp si se transmit la timp celor cu atributii si responsabilitati in domeniu;
  • Asigura conformarea, implementarea cerintelor legale, a procedurilor interne si a altor cerinte aplicabile in domeniul SSM
  • Identifica pericolele si evalueaza riscurile pentru fiecare componenta a sistemului de munca, sarcina de munca, echipamente de munca si mediul de munca pe locuri / posturi de lucru;
  • Elaborarea, indeplinirea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie;
  • Elaborarea de instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de SSM tinand cont de particularitatile activitatilor;
  • Elaborarea / actualizarea tematicii pentru toate fazele de instruire;
  • Efectuarea controalelor interne la locurile de munca;
  • Verificarea starii de functionare a sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenta precum si a sistemelor de siguranta;
  • Realizeaza si alte sarcini care decurg in mod natural din rolul sau;

Cerinte:

  • Studii superioare tehnice, cunostinte de management;
  • Cunostinte solide privind legislatia de securitate si sanatate in munca;
  • Se preocupa permanent de asimilarea noutatilor in domeniul prevenirii si protectiei;
  • Capacitate de analiza si sinteza, focalizare pe probleme, lucru in conditii de stres sub presiunea timpului si in contexte uneori imprevizibile;
  • Capacitati de relationare in medii foarte variate, viziune de andsamblu;
  • Capacitate de evaluare a unor situatii diverse si a riscurilor ce pot decurge din actiunile intreprinse;
  • Abilitati de comunicare, lucru in echipa, auto-initiativa, independent, constiincios si organizat;

De ce ar trebui sa aplici? 

  • Job provocator in cadrul unei organizatii multinationale;
  • Veti lucra intr-o companie dinamica, in crestere, cu o pozitie stabila pe piata;
  • Castigati o experienta vasta, va imbunatatiti calificarile si dezvoltarea profesionala;

 Prin transmiterea datelor dvs. personale prin corespondenta electronica adresata oricaror adrese de email cu terminatia "kronospan" sau prin aplicarea in cadrul unei platforme online de locuri de munca, va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate de companiile din cadrul grupului KronospaPrelucrarea datelor se va face in scopul angajarii dvs. in companiile din cadrul grupului Kronospan. Grupul Kronospan a implementat masuri adecvate care sa asigure un nivel considerabil de securitate a prelucrarii datelor dvs. personale care vor fi stocate timp de 3 ani. Potrivit legislatiei in vigoare aveti dreptul de a ne solicita accesul la datele dvs. personale, rectificarea sau stergerea acestora (in masura in care acest lucru nu contravine legii), restrictionarea prelucrarii sau portabilitatea acestora. De asemenea, aveti dreptul de a va opune prelucrarii si de a depune o plangere in fata autoritatii in domeniu. Daca aveti orice intrebare privind modalitatea in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal, ne puteți contacta.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC KRONOSPAN Sebes SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC KRONOSPAN Sebes SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC KRONOSPAN Sebes SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?