Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Compania Nationala UNIFARM SA - distribuitor national al statului roman de produse farmaceutice, angajeaza EXPERT TEHNIC IN APARATURA MEDICALA, DISPOZITIVE MEDICALE SI CONSUMABILE pentru depozitul din Bucuresti.
Cerinte privind profesia si experienta in domeniu:
- Studii superioare tehnice in domeniul aparatura medicala;
- Experiența de minim 3 ani in domeniu;
- Foarte bune cunoștințe de achizitii publice aparatura medicala, dispozitive medicale si consumabile;
- Cunoștințe legislație specifică;
- Cunoștințe avansate de operare Excel;
- Cunoasterea unei limbi straine - nivel mediu;
- Persoană organizată, capabilă să prioritizeze sarcinile și să respecte termenele limită, spirit analitic, viteza de reactie, capacitate deplina de exercitiu, eficient.
Atributiile postului:
- Identifica produsele existente in stoc si elaboreaza caietele de sarcini / prescriptiile tehnice si conditiile de calitate prevazute in documentatia tehnica aferente fiecarui produs de aparatura medicala, dispozitive medicale si consumabile;
- Raspunde de contractarea produselor conform prescriptiilor tehnice si conditiilor de calitate prevazute in documentatia tehnica, asigurand includerea acestor prevederi, dar si a celor privind termenul de garantie sau prescriptii de utilizare;
- Monitorizeaza statusul licitatiilor pe rol (clarificari, contestatii, amanari, anulari, etc.);
- Intocmeste si actualizeaza saptamanal o situatie centralizatoare cu produsele castigate in licitatii, mentionand clientul/produs/cantitate castigate, precum si perioada pentru care se incheie acordul-cadru;
- Studiaza documentatii de atribuire;
- Solicita clarificari autoritatilor contractante;
- Urmareste daca, la nivelul Companiei, indeplineste conditiile de calificare sau eligibilitate prevazute in documentatiile de atribuire;
- Intocmeste documentatia solicitata prin caietul de sarcini, fisa de date, etc in vederea participarii la procedurile de achizitii publice si raspunde de exactitatea informatiilor cuprinse in documentatie. Incarca intreaga documentatie la timp in sistemul SICAP, conform Legii Achizitiilor Publice- Legea actualizata;
- In cazul negocierilor, transmite la termen intreaga documentatie specificata de autoritatea contractanta;
- Colaboreaza cu toate departamentele pentru a introduce in oferta toate documentele necesare participarii la licitatii;
- Se ocupa de identificarea expertilor solicitati in cadrul documentatilor de atribuire si pregateste documentele necesare dovedirii indeplinirii tuturor cerintelor;
- Participa la sedinte de deschidere a ofertelor atunci cand este cazul;
- Raspunde la solicitari de clarificari din partea comisiilor de negociere/evaluare;
- Urmareste continuu modificarile in legislatia privind achizitiile publice;
- Raspunde de respectarea disciplinei contractuale in ceea ce priveste sortimentele, calitatea, termenele de livrare. In acest sens transmite catre toate departamentele implicate toate informatiile detaliate in termen de maxim 24 de ore de la momentul declararii Companiei castigatoare;
- Preda toata documentatia- in cazul castigarii unei licitatii sau in cazul unei negocieri fara publicare ori achizitie directa- Reprezentantului Comercial-Telesales care raspunde de aria geografica in care se afla clientul, in maxim 24 de ore de la finalizarea procedurii;
- Primeste comenzi de la beneficiari – comenzi online preluate de pe email sau fax- si le preda mai departe Reprezentantului Comercial-Telesales care raspunde de aria geografica in care se afla clientul;
- Asigura respectarea stricta a disciplinei contractuale.
Oferim:
• Pachet salarial atractiv;
• Tichete de masa;
• Mediu de lucru placut, intr-o echipa dinamica.
Toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, celelalte aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare de angajare.