Aceste roluri au sediul în Centrul de Servicii Partajate Michelin din București, Michelin Corporate & Business Services, unde peste 700 de colegi oferă excelență în Achiziții, Finanțe, Logistică, Administrare Vânzări și Personal.
Veți face parte din platforma Order To Cash, gestionând sarcinile de specialitate de la comandă la numerar, ca parte a unei echipe grozave care are peste 30 de colegi și 3 TL-uri.
De asemenea, vă vom sprijini oferind 2 luni de formare.
Ce căutăm:
- Nivel bun de franceza si engleza;
- Experiență în economie, finanțe sau afaceri cu parteneri de canal ar fi un avantaj;
- Abilitatea de a fi flexibil și de a lucra analitic în mediul de rezolvare a problemelor;
- Orientare către servicii: caută în mod activ modalități de a ajuta clienții într-un mod de a crea încredere și de a oferi satisfacție clienților;
- Abilități puternice de organizare, multi-tasking și de gestionare a timpului, precum și abilități excelente de comunicare;
- Cunoștințe de bază Microsoft Office Excel;
- Abilitatea de a livra în termene strânse pentru mai multe părți interesate;
- Jucător de echipă și proactiv.
Consilierul de vânzări la export va:
- Capturați, înregistrați și angajați comenzile clienților în funcție de nevoile clienților, acordul și nivelul de serviciu definit
- Propune alternative de produs în caz de eliminare treptată sau penurie;
- Dacă este relevant, optimizați, planificați și coordonați livrarea cu clienții și partenerii;
- Informați și urmăriți clienții.
- Capturați cererile și revendicările clienților;
- Analizați și furnizați rezolvarea problemelor sau răspunsul adecvat;
- Contactați, urmăriți și închideți bucla cu clientul;
- Efectuați o analiză de bază a cauzei principale și implementați acțiuni corective pentru a elimina recidivele;
- Împărtășiți problemele recurente cu partenerii interni relevanți pentru a găsi soluții.
- Profitați de oportunitatea de a face up-sell și cross-sell ca răspuns la comenzile, solicitările și gestionarea portofoliului clienților.
- Aplicați și îmbunătățiți metodele de lucru
- Aplicați standarde și proceduri (inclusiv reguli de control intern și embargo...);
- Contribuiți la îmbunătățirea continuă pentru a îmbunătăți.
În Michelin oferim:
- Program de lucru flexibil și opțiuni de acasă la birou
- Un pachet de beneficii personalizabil cu opțiuni la alegere: acces la sală de sport, servicii medicale sau stomatologice, pensie privată de pensionare, deducere a costurilor transportului public, vouchere pentru activități culturale etc.
- Abonament medical privat;
- Asigurare de viata;
- Bonuri de prânz și reduceri;
- Deducerea costurilor de concediu.
Cum recrutăm:
Odată ce ați trimis cererea, unul dintre recrutorii noștri o examinează. Dacă profilul dvs. se potrivește cu rolul nostru:
- Avem un telefon pentru a ne cunoaște;
- Facem evaluări pentru a vă vedea abilitățile și competențele lingvistice;
- Ne întâlnim într-un interviu față în față (sau online, în funcție de context), cu un recrutor și managerul de angajare.
Treceți cu brio toate etapele și vă vom trimite oferta noastră.
SĂ INSPIRAM MIȘCARE PENTRU VIAȚĂ
De unde succesul și ideile? Credem cu tărie că provin din inteligența colectivă.
Talentele, oamenii și angajații noștri sunt sursa inovațiilor cu scop și durabil. De aceea, ne pasă să le dezvoltăm și să le îmbunătățim puterea și le asigurăm o călătorie profesională personalizată în unități și țări.
Ceea ce ne impulsionează este spiritul de inovație nelimitată, pe care îl deținem cu toții. Scopul nostru este să cultivăm și să cultivăm acel spirit, punând la îndoială status quo-ul, îmbunătățind modul nostru de a face lucrurile. Prin urmare, suntem întotdeauna optimiști în ceea ce privește depășirea provocărilor de mâine.
Aceasta este misiunea noastră ca angajator: să inspirăm inovația în noi toți, să construim o viață mai bună în mișcare pentru tine și pentru toată lumea.
#LI-Hibrid