Sunteți gata să acceptați provocarea de a inova retailul așa cum îl cunoaștem? Căutăm un nou coleg care să ni se alăture pentru a construi un nou model de afaceri modern, în calitate de Facility Manager.
Responsabilitati:
- Formulăm și executăm strategii și planuri de management/întreținere a activelor pentru portofoliul nostru de magazine pentru a asigura dezvoltarea strategiei BU/Țară;
- Să fie responsabil pentru poziționarea globală a activelor noastre, îmbunătățirea fluxului de numerar și a valorii activelor;
- Asiguram proiectarea locatiilor noastre, respectand elementele necesare activitatii de retail (in special pentru caile de acces si fluxurile de clienti si marfuri);
- Coordoneaza proiectele de proiectare a magazinelor pentru extinderi, renovari si remodelari legate de echipamentele comerciale si tehnice necesare;
- Implementarea proceselor de intretinere preventiva (inspectie si reparatii) pentru a permite continuitatea calitativa a activelor tehnice din magazine in conformitate cu bugetul;
- Gestionează licitațiile pentru subcontractanți, împreună cu Departamentul Achiziții și supraveghează activitatea subcontractanților;
- Pregătește și gestionează bugetele și rapoartele anuale care acoperă performanța financiară a activelor și costurile de întreținere;
- Lucrați îndeaproape cu echipele de management al proprietății pentru a maximiza mixul de chiriași și pentru a gestiona activele pentru a îmbunătăți operațiunile magazinului și pentru a îmbunătăți experiența clienților.
Cerințe:
- Cel puțin cinci ani de experiență de lucru în domeniul ingineriei sau managementul energiei electrice;
- Experiență dovedită ca manager de facilități sau altă poziție relevantă;
- Este de dorit o diplomă în Inginerie/ Imobiliare/ Finanțe sau echivalent;
- Bune cunoștințe despre furnizorii locali de active;
- Experiență în operațiuni tehnice/ inginerie și cele mai bune practici de gestionare a instalațiilor;
- Gândire analitică, abilități de coordonare și optimizare a proceselor;
- Abilitatea de a comunica cu diferite niveluri ale organizației;
- Capacitate de a lucra sub presiune, reziliență;
- Abilitati de prezentare (scris si vorbit) -nivel avansat de Excel si PowerPoint;
- Cunoașterea limbii engleze.
*Dacă profilul dvs. corespunde rolurilor din Carrefour World, veți fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.
Ceea ce oferim
Carrefour World este despre oameni, așa că ne asigurăm că vă oferim un amestec de beneficii menite să vă stimuleze creșterea personală și profesională. Echipa noastră se concentrează pe a vă face bine primit și inspirat, pentru a vă ajuta să vă integrați cu ușurință într-un mediu de lucru plăcut, divers și incluziv.
Ne angajăm față de siguranța și sănătatea angajaților și clienților noștri și aderăm la recomandările de distanțare socială și alte protocoale pentru a asigura un mediu sigur pentru toți.
Carrefour România va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pentru procesul de recrutare, pe baza consimțământului dumneavoastră exprimat prin depunerea cererii. Puteți găsi mai multe detalii despre modul în care vom prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal consultând nota noastră informativă extinsă, disponibilă aici: https://carrefour.ro/corporate/cariere/privacy-policy
Noi, cei de la Carrefour, îi încurajăm pe cei cu dizabilități, pe cei din minorități etnice sau pe cei aflați în dificultate și/sau grupuri defavorizate care își doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să dobândească competențe și să se bucure de aceleași oportunități ca și ceilalți! Apreciem egalitatea de șanse și incluziunea și sprijinim diversitatea în echipele noastre, indiferent de sex, vârstă, etnie, religie, abilități, experiență. În prezent, peste 70% dintre angajații noștri sunt femei, pe care le susținem prin diverse inițiative în ceea ce privește dezvoltarea lor profesională, atât prin programe de mentorat, cât și prin planuri individuale.
Vino și aplică la Carrefour!