Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Scopul postului:
Planificarea si monitorizarea eficientelor & bugetului de OPEX pentru departamentele atribuite, cu scopul de a gestiona intr-un mod agil targetele de Opex pentru Buget si Long Range Plan & implementarea initiativelor & programelor de saving.
Rolul este strans legat de departamentele alocate si actioneaza ca un adevarat Business Partner pentru:
- a asigura coordonarea de la un capat la altul a costurilor cu personalul
- a asigura livrarea planurilor de optimizari de costuri in conformitate cu tintele de buget, de a identifica riscurile si de a le mitiga in timp util
- a oferi suportul relevant in luarea deciziilor financiare si de business pentru stakeholderii interni in ceea ce priveste Opex-ul companiei
- a asigura faptul ca guvernanta de Opex este efectuata corect in mod recurent si de a prezenta rezultatele departamentului dupa inchiderea lunii, catre management
Scopul general al rolului este de a combina perspectivele financiare, analitice si de business cu abilitatea de a le transpune in actiuni operationale si masurabile pentru a creste eficienta costurilor si succesul proiectelor
Responsabilitati principale:
Programe de eficientizare de costuri
- Participarea activa in pregatirea si evaluarea tuturor bugetelor, initiativelor si programelor de optimizare de costuri
- Persoana de contact pentru echipa de leadership a business unit-ului
- Pregatirea si coordonarea guvernantei pentru monitorizarea planurilor de eficienta prin impartasirea si evaluarea progreselor cu persoanele cheie din business, gasirea de actiuni corective si mitigarea riscurilor prin initiative alternative.
Bugetare si Forecast
- Participarea in pregatirea bugetului, planurilor pe termen mediu si lung, bugete si previziuni pentru cheltuielile operationale
- luand in considerare prioritatile strategice ale companiei, investitiile necesare pentru a sprijini strategia si proiectele cheie;
- prin intelegerea, analizarea, testarea si documentarea principalilor factori din spatele trendului;
- prin pregatirea diverselor scenarii de buget si a analizelor de senzitivitate;
- prin asigurarea acuratetii si corectitudinii datelor;
- prin pregatirea analizelor si prezentarilor pentru review, luarea deciziilor si a submisiilor financiare catre grup;
- detectarea din timp a trendurilor si producerea de forecasturi pentru arii critice/proiecte;
- dezvoltarea si reevaluarea continua a modelelor de bugetare si forecast pentru Opex;
Raportare si analiza
- Furnizarea de verificari lunare legate de gradul de acuratete si corectitudine a datelor, accrualuri & provizioane;
- Livrarea lunara a analizei de Opex (variatii vs. Buget) pe categorii/proiecte;
- Pregatirea estimatului de costuri pentru luna curenta luand in considerare trend-ul istoric si informatiile financiare si non-financiare relevante;
- Dezvoltarea de analize pe termen scurt, mediu si lung asupra trendurilor;
- Oferirea de explicatii pentru principalii driveri de performanta si oferirea de suport in implementarea actiunilor asociate ori de cate ori este nevoie;
- Pregatirea tuturor analizelor si studiilor necesare pentru sprijinirea activitatii de luare a deciziilor.
Responsabilitati generale
- Livrarea la timp si conform asteptarilor a submisiilor financiare, prezentarilor si analizelor financiare;
- Livrarea de analize/rapoarte ad-hoc, studii de caz;
- Participarea activa in sedintele business unit-ului; exprimarea opiniilor si solutiilor pe subiectele de discutie in sedintele operationale si cele cu managementul;
- Gestionarea cerintelor ad-hoc de la management-ul direct, CFO, membri de board si Vodafone Group.
Competente, cunostinte si experienta:
- Cunostinte financiare extinse (inclusiv management accounting).
- Experienta de project management
- Experienta variata in ceea ce priveste instrumentele de prognoza, analiza si raportare
- Skill-uri de comunicare
- Capabilitati de influentare a deciziilor – prezentarea de informatii si elaborarea de recomandari
- Gandire strategica;
- Stakeholder management (dezvoltarea si mentinerea relatiilor de business).
- Abilitatea de a lucra in echipa;
- Abilitati de evaluare si modelare financiara
- Cunostinte comerciale;
- Abilitatea de a prelua initiative in discutiile interne si in negocieri;
- Experienta cu SAP
- Cunostinte avansate de Excel
Certificari tehnice/profesionale necesare:
- Studii Economice
- Experienta minima de 2 ani pe un rol similar
- Experienta in industria IT / Telecom / Big multinational
- Afiliere sau membru al ACCA/CIMA (de dorit)