Cautam o persoana serioasa, motivata, ordonata, atenta la detalii, cu abilitati excelente de comunicare care sa se alature echipei noastre de la Carniprod Tulcea.
Rolurile si responsabilitatile principale ale postului:
o Supervizeaza activitatea departamentelor de contabilitate & trezorerie, se asigura de aplicarea procedurilor si politicilor la nivel de grup
o Intocmeste raportarea financiara lunara (P&L,Bilant intern, Capital de lucru, Cash Flow), o trimite la grup conform termenelor agreate si analizeaza abaterile față de anul precedent, precum și față de buget
o Urmărește profitabilitatea sectoarelor de activitate/business units, efectueaza simulari de profitabilitate si propuneri de ajustare a prețurilor de vânzare
o Calculeaza costul efectiv de productie lunar pentru produse finite si semifabricate
o Intocmește bugetul anual de venituri și cheltuieli, precum si revizuirile periodice (trimestriale) bugetare
o Supervizează operațiunile de inventariere a patrimoniului si valorifică rezultatele inventarierii
o Persoana de contact cu autoritațile (dpvd. financiar), auditor, banci, statistica, etc.
o Urmareste desfășurarea contractelor de finantare; intocmește documentele pentru proiectele viitoare de finanțare
o Efectuează calcule și analize de eficiență a activității operationale (ex. eficiența rutelor de distribuție, profitabilitatea magazinelor, etc.)
o Monitorizeaza activitatea celorlalte departamente din punct de vedere financiar (de ex. urmărește viteza de rotație a stocurilor si a prețutilor de achiziție, a creanțelor față de clienți si a termenelor de plată a furnizorilor)
o Întocmește estimarea pe termen scurt a fluxului de numerar (intrari/iesiri)
Alte responsabilitatile ale postului:
o Back-up pentru ceilalti colegi din departament
o Persoana de contact cu colegii de la sediul central
o Managementul oamenilor
Cerintele postului:
Experienta: intr-o pozitie similara min. 3 ani;
Studii:”Stiinte Economice”, Facultatea de Contabilitate, sau Finante banci;
Competente operare computer: excelenta cunoastere a pachetului MS Office, experienta de lucrul cu sisteme informatice financiar-contabile;
Cunoştinţe teoretice si practice de contabilitate,
Bun cunoscator in aplicarea legislatiei financiar-fiscal-contabile
Disponibilitate pentru program prelungit in situatii de inchidere si raportare
Cunoştinţe de limba engleză - nivel basic
Capacitatea de organizare şi prioritizare a activităţilor cu respectarea termenelor limită
Calitati de analiza analitica si sintetica a activitatii profesionale.
Competente comportamentale: responsabilitate, demonstreaza competente de lucru in echipa, initiativa, comunicare, flexibilitate, seriozitate, orientare pe obiective si rezultate, bun control al situatiilor de presiune.
Constituie un avantaj:
- Experienta anterioara intr-o companie de productie din FMCG sau din agricultură sau retail
- Experienta de operare in ERP, constituie un avantaj