Finance Reporting Analyst

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Allianz Services este mândru să servească și să facă parte din Allianz Group, unul dintre cei mai importanți asigurători și manageri de active din lume. Amprenta noastră globală puternică, cu aproximativ 5000 de angajați localizați în opt țări și patru continente, ne permite să deblocăm întregul potențial pentru a genera o experiență superioară pentru clienți în cadrul Grupului Allianz.

Suntem actuari, analiști de afaceri, experți în finanțe, manageri de consultanță, oameni de resurse umane, profesioniști în comunicare; Ingineri operaționali și asigurători; suntem fiice și fii, mame și tați.

Oamenii noștri sunt ceea ce contează cel mai mult, înrădăcinați în valorile noastre și ne străduim să evoluăm continuu, să îmbunătățim și să creăm o experiență superioară pentru clienți, contribuind în același timp cu succes la transformarea Allianz. Grija activă pentru mediu, pentru oameni și pentru clienții noștri este ceea ce ne face un loc grozav pentru a lucra și împreună modelăm un mâine mai bun și mai grijuliu.


Rolul postului

Căutăm un Manager de Servicii Comerciale cu experiență, cu experiență financiară puternică, care să sprijine echipa noastră de afaceri și să colaboreze strâns cu Departamentul de Controlling.


Responsabilitati

  • Asistență pentru prețurile serviciilor
  • Suport pentru planificarea veniturilor
  • Suport pentru planificarea costurilor (investiții, întreținere, forță de muncă internă și externă, preproduse, furnizor de servicii)
  • Controlul veniturilor și al costurilor (plan vs. real)
  • Analiza și evaluarea impactului pe profit și pierdere
  • Gestionarea cheltuielilor (buget, facturi, foi de pontaj și aprobarea și urmărirea consumului furnizorilor de servicii)
  • Previziune (costuri și venituri)
  • Suport de facturare
  • Gestionarea litigiilor de facturare (analiza cauzei principale și corectarea erorilor, note de credit și taxare înapoi)
  • Îmbunătățiri ale calității datelor (CMDB, active) pentru a sprijini facturarea și acuratețea costurilor
  • Rapoarte ad-hoc, analize, solicitari
  • Sprijin de proiect (RFS, aprobarea bugetului, controlul costurilor, pachete PPM)
  • Recepția mărfurilor și proviziile
  • Verificare intrări SAP (comenzi de cumpărare, primire mărfuri, facturi)
  • Gestionarea licențelor (inventar, extensii de întreținere, investiții noi)
  • Suport de audit și benchmarking
  • Sprijiniți managerii de servicii cu calcule financiare, instrumente și procese


Cerințe

  • Diplomă în administrarea afacerilor sau a dobândit în alt mod suficientă înțelegere financiară pentru a îndeplini sarcinile (de exemplu, calcularea costurilor și a investițiilor, tipurile de costuri, amortizarea etc.)
  • 3-5 ani experiență de lucru în funcție similară
  • Înțelegerea tehnică de bază a infrastructurii IT și a proceselor ITIL este un plus (Linux și Windows Server, Middleware, Bază de date, Stocare, Backup)
  • Cunoștințe în MS Office (în primul rând Excel)
  • Cunoașterea SAP CO este un avantaj
  • Engleză fluentă scris și vorbit; Germana este un plus
  • Disponibilitate de a călători ocazional (mai ales Germania)



Aptitudini

  • Abilități excelente de rezolvare a problemelor și de analiză
  • Stilul de lucru independent, proactiv, precis și de încredere
  • Abilitatea de a oferi rezultate de înaltă calitate în timp ce lucrați sub presiune și respectând termenele limită
  • Abilitatea de a lucra în echipe virtuale, internaționale
  • Percepție rapidă și dorință de a învăța
  • Abilități eficiente de comunicare scrisă și verbală
  • Abilitatea de a gestiona și prioritiza sarcinile și timpul în mod eficient
  • Abilitatea de a gestiona informații sensibile și uneori confidențiale



Beneficii


Vino de partea Allianz! Avem compensații și stimulente atractive:

  • Compensație salarială fixă ​​împreună cu beneficii fixe.
  • Beneficii flexibile care pot fi personalizate individual, astfel încât să se potrivească cel mai bine nevoilor dumneavoastră.


Beneficii fixe - Punem oamenii în centrul a ceea ce facem, de aceea ne angajăm pentru bunăstarea dumneavoastră personală și creșterea profesională.

  • Zile suplimentare de concediu (mandat de muncă, mandat Allianz, evenimente speciale, zi plătită pentru controlul medical al copilului)
  • Program de recompense și recunoaștere (Premiul pentru excelență în echipă, Premii aniversare, Premii Above & Beyond, Vă mulțumim pentru contribuție!)
  • Programe de instruire complete disponibile (cursuri personalizate)
  • Certificari internationale (Agile, Lean Six Sigma, Prince, ITIL, IFOA, ACCA, IACCM etc.)
  • Programe cuprinzătoare de leadership
  • Tot ce poți învăța cu LinkedIn Learning!
  • Cursuri de limba germana pentru orice nivel
  • Tot ce poți citi cu Bookster!
  • Programul de recomandare a angajaților
  • Oferte și reduceri exclusive
  • Plan de cumpărare de acțiuni
  • Alocații pentru evenimente speciale (alocație de naștere, pierderea unui membru de familie)
  • Parcare (locuri de parcare limitate, sistem de rezervare)
  • Cantina deschisă la fiecare etaj (cafea, ceai, apă, fructe)
  • Zone de relaxare (la fiecare etaj) si zona de jocuri
  • Program de lucru flexibil


FlexiBenefits - Ne pasă de performanța angajaților noștri și știm că aceasta poate fi atinsă doar prin asigurarea echilibrului dvs. adecvat între viața profesională și viața privată.

  • Servicii medicale
  • Pensiune privata
  • Turism intern
  • Experiențe inteligente
  • Tichete de masă
  • Bonuri de transport
  • Eveniment cultural
  • Telemunca
  • Cadouri și cadouri
  • Donații


Informațiile personale pe care ni le puteți furniza (inclusiv informațiile sensibile) pot fi furnizate managerilor de angajare în scopul evaluării adecvării dvs. ca candidat.

Doar candidații potriviți vor fi contactați. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Allianz Services pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Allianz Services pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Allianz Services locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?