Finance Systems Analyst (Bangkok Based, relocation provided)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Despre Agoda


Agoda este o platformă online de rezervare a călătoriilor pentru cazare, zboruri și multe altele. Construim și implementăm tehnologie de ultimă oră care conectează călătorii cu peste 2,5 milioane de locuri de cazare la nivel global. Cu sediul în Asia și parte a Booking Holdings, cei peste 6.000 de angajați ai noștri care reprezintă peste 90 de naționalități promovează un mediu de lucru bogat în diversitate, creativitate și colaborare. Inovăm printr-o cultură a experimentării și a proprietății, sporind capacitatea clienților noștri de a experimenta lumea.


Faceți cunoștință cu echipa noastră:


Agoda a făcut mulți pași mari în ultimii ani, extinzându-ne acoperirea în întreaga lume, precum și lista noastră de produse de călătorie. Un factor critic al acestui succes a fost echipa Agoda Finance. Păstrăm o mână fermă în menținerea operațiunilor financiare de zi cu zi, în același timp cu ochii pe oportunitățile viitoare. Nu numai că avem rolul unic de a echilibra managementul riscului cu inovarea și creșterea continuă, dar servim și ca mijloc de împuternicire atât pentru membrii echipei noastre, cât și pentru cei din cadrul companiei. Având experimentarea și analiza datelor adânc înrădăcinate în cultura noastră, oferim informații strategice de care liderii de afaceri ai Agoda au nevoie pentru a împinge în noi teritorii în moduri durabile și scalabile. De asemenea, acordăm prioritate dezvoltării carierei în Agoda Finance.


Ocazia:


Căutăm un analist de sisteme financiare talentat și motivat care să se alăture echipei noastre de inovare financiară și sisteme. Veți începe să lucrați la sisteme financiare esențiale pentru misiune care se ocupă de procesele financiare de bază la Agoda. Veți fi implicat în proiectarea, testarea și operațiunile sistemelor noastre financiare de bază pentru a sprijini excelența operațională pe care o necesită domeniul în schimbare rapidă al călătoriilor online. Veți avea ocazia să regândiți modul în care se desfășoară procesele financiare și să luați decizii cu privire la îmbunătățirea noilor caracteristici, precum și la integrările optime cu mai multe sisteme.


Candidații noștri ideali ar avea experiență în sisteme de gestionare a bazelor de date relaționale (SQL Server, Oracle, MySql sau altele), sisteme de gestionare a biletelor precum JIRA, analiză de date cu mare atenție la detalii, abilități organizatorice și capacitatea de a lucra independent într-un mediu cu ritm rapid. . Experiența de lucru cu instrumente de automatizare a proceselor robotizate (RPA) sau Oracle Fusion ERP va fi un plus.


În acest rol, vei ajunge la:


  • Lucrați cu echipe interfuncționale din domeniul financiar și IT pentru a rezolva blocajele operaționale în cadrul SLA convenit
  • Administrarea aplicațiilor Business-As-Usual, inclusiv furnizarea, configurațiile, operațiunile, revizuirea accesului și întreținerea acestor sisteme financiare
  • Creați și mențineți documentație de proces precisă și actualizată (de exemplu, proceduri de operare standard, documente de proiectare etc.)
  • Gestionați solicitările de servicii (SR), identificați cauzele principale ale problemelor și colaborați cu echipa relevantă pentru a rezolva orice probleme de sistem sau erori
  • Acționați ca expert în materie și punct de contact principal pentru toate problemele tehnice și de integrare pentru sistemele financiare alocate
  • Căutați în mod constant modalități de a îmbunătăți sistemele și procesele noastre financiare


De ce vei avea nevoie pentru a reuși:


  • Licență în Informatică, Sisteme Informaționale, Inginerie, MIS, Contabilitate sau disciplina relevantă
  • Cel puțin un an de experiență în gestionarea operațiunilor sistemelor financiare (în special sistemul ERP)
  • Cunoștințe de bază și experiență în SQL
  • Abilități puternice de rezolvare a problemelor și de analiză
  • Excelente abilități interpersonale, de comunicare și scriere tehnică
  • Abilitatea de a prospera într-un mediu dinamic, cu ritm rapid, care poate implica pivotări/schimbări direcționale
  • Capacitatea de a susține mai multe proiecte cu termene limită stricte în același timp, oferind suport zilnic pentru afaceri
  • Cunoastere buna a limbii engleze, atat scris cat si vorbit


Este grozav dacă ai:


  • Experiență în managementul proiectelor folosind diverse metodologii (de ex. Agile, SDLC)
  • Experiență de lucru în analiza datelor
  • Experiență de lucru cu Oracle fusion ERP
  • Experiență cu instrumente de automatizare robotică a proceselor (RPA).


Locație:


Acesta este un rol cu ​​sediul în Bangkok, se va oferi sprijin pentru relocare.


#STRA#ANLS#MRKT#3 #sanfrancisco #sanjose #losangeles #sandiego #oakland #denver #miami #orlando #atlanta #chicago #boston #detroit #newyork #portland #philadelphia #dallas #houston #austin #seattle #washdc #tirana #yerevan #sydney #melbourne #perth #vienna #graz #linz #baku #minsk #brussels #antwerp #ghent #charleroi #liege #saopaolo #sofia #toronto #vancouver #montreal #shanghai #beijing #shenzhen #zagreb #cyprus #prague #Brno #Ostrava #copenhaga #cairo #alexandria #giza #estonia #helsinki #paris #nice #marseille #rouen #lyon #toulouse #tbilisi #berlin #munich #hamburg #stuttgart #cologne #frankfurt #dusseldorf #dortmund #essen #Bremen #leipzig #dresden #hanover #nürnberg #athens #hongkong #budapest #bangalore #newdelhi #jakarta #bali #bandung #dublin #telaviv #milan #rome #naples #turin #palermo #venice #bologna #florence #tokyo #osaka#yokohama #nagoya #okinawa #fukuoka #sapporo #amman #irbid #riga #beirut #tripoli #vilnius #luxembourg #kualalumpur #malta #chisinau #amsterdam #oslo #jerusalem #manila #warsaw #krakow #sintra #lisbon #porto #braga #cascais #loures #amadora #almada #doha #alrayyan #bucharest #moscow #saintpetersburg #riyadh #jeddah #mecca #medina #belgrade #singapore #bratislava #capetown #johannesburg #seoul #barcelona #madrid #valencia #seville #bilbao #malaga #oviedo #alicante #paspalmas #zaragozbanga #stockholm #zurich #geneva #basel #taipei #tainan #taichung #kaohsiung #phuket #bangkok #istanbul #ankara #izmir #dubai #abudhabi #sharjah #london #manchester #liverpool #edinburgh #kiev #hcmc #hanoi #sanaa #taiz #aden #gibraltar #marrakech #lodz #wroclaw #poznan #Gdansk #szczecin #bydgoszcz #lublin #katowice #rio #salvador #fortress #brasilia #below #belem#manaus #curitiba #portoalegre #saoluis reprezentarea datelor analiza datelor SQL analitica datelor analytics python (limbaj de programare) data mining data science r (limbaj de programare) tableau abilități analitice vizualizare date baze de date analiză de afaceri business intelligence (bi) microsoft sql server învățare automată statistici putere bi


Angajator cu șanse egale


La Agoda, ne mândrim că suntem o companie reprezentată de oameni din toate mediile și orientările diferite. Prioritizăm atragerea de talente diverse și cultivarea unui mediu incluziv care încurajează colaborarea și inovația. Angajarea la Agoda se bazează exclusiv pe meritul și calificările unei persoane. Ne angajăm să oferim șanse egale de angajare indiferent de sex, vârstă, rasă, culoare, origine națională, religie, stare civilă, sarcină, orientare sexuală, identitate de gen, dizabilitate, cetățenie, statut de veteran sau militar și alte caracteristici protejate prin lege.


Vom păstra cererea dvs. la dosar, astfel încât să vă putem lua în considerare pentru viitoarele posturi vacante și să puteți solicita oricând să vă ștergeți datele din dosar. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să citiți politica noastră de confidențialitate.


Pentru toate agențiile de recrutare: Agoda nu acceptă CV-uri ale terților. Vă rugăm să nu trimiteți CV-uri către aliasul nostru de locuri de muncă, angajaților Agoda sau în orice altă locație a organizației. Agoda nu este responsabilă pentru taxele legate de CV-urile nesolicitate.


Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Agoda pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Agoda pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Agoda locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?