BAT evoluează în ritm - cu adevărat ca nicio altă organizație.
Pentru a atinge ambiția, ne-am propus, căutăm colegi care să fie pregătiți să ne trăiască etosul în fiecare zi. Vino să faci parte din această călătorie!
TITLUL POSTULUI Analist financiar
NIVEL DE SENIORITATE FUNȚIA non-managementală
Finanțe
TIP DE CONTRACT Durată determinată (2 ani)
LOCALITATE București
Rezumatul rol
Care sunt obiectivele și așteptările cheie de la acest rol?
Analiștii de risc vor fi responsabili pentru evaluarea și monitorizarea corespunzătoare a limitelor de credit, ca parte a unui proces mai amplu de monitorizare a riscului. Aceștia vor asigura livrarea eficientă și la timp a sarcinilor, conform procedurilor, obiectivelor și KPI-urilor departamentului, folosind cunoștințele și abilitățile lor de finanțe. Aceștia vor oferi sprijin imediat echipei OtC și pieței finale în ceea ce privește orice potențiale zone de îmbunătățire în ceea ce privește procesele sau procedurile.
Care este impactul direct al acestui rol asupra echipei sau organizației?
Rolul de analist de risc are un impact asupra afacerii generale, deoarece trebuie să mențină un echilibru adecvat între reducerea oricărui risc potențial și activarea afacerii. Acest rol de post face parte din activitatea obișnuită a analiștilor de risc.
Responsabilități
- Evaluarea și monitorizarea limitei de credit pe baza calculelor interne și a revizuirii financiare
- Negocierea limitei de credit cu toate părțile interesate implicate în proces
- Livrați procesele Comanda în numerar în conformitate cu termenele convenite și în conformitate cu recomandările de audit
- Participarea la Comitetele de Credit
- Atitudine pozitivă în timp ce vă concentrați pe îndeplinirea sarcinilor sau a obiectivelor
- Monitorizarea constantă a platformelor interne și externe pentru a identifica orice risc potențial de afaceri
- Sprijiniți o cultură de echipă în care întrebările reflexive și gândirea critică sunt încurajate
- Redactarea cazurilor de afaceri in relatia cu asiguratorul
Esențială
EXPERIENȚĂ, ABILITĂȚI, CUNOAȘTERE
Experiență necesară
- O bună înțelegere a situațiilor financiare
- Cunoașterea proceselor de la capăt la capăt al comenzii la încasare
Sunt necesare abilități tehnice / funcționale / de conducere
- Abilitatea de a comunica la toate nivelurile și de a aplica standarde profesionale înalte
- Gandire analitica
- Rezolvarea problemelor și atitudine independentă de luare a deciziilor
- Pachetul MS Office cu cunoștințe de calculator
- Jucător în echipă
- Adaptabil la schimbarea constantă
Educație / Calificări / Certificari necesare
- Licență în Finanțe sau domenii conexe
- Cunoașterea limbii engleze
BENEFICIAL
- Alte competențe lingvistice
- Cunoștințe SAP
- Experienta anterioara pe un rol similar
- Vă rugăm să rețineți că aceasta este o poziție pe durată determinată de 2 ani
SUNTEM BAT
La BAT, ne angajăm în scopul nostru de a crea un mâine mai bun. Acesta este ceea ce ne determină oamenii și pasiunea pentru inovație.
Vezi ce este posibil pentru tine la BAT.
- Cel mai bun angajator global cu 53.000 de oameni BAT pe peste 180 de piețe
- Mărcile vândute în peste 200 de piețe, realizate în 44 de fabrici din 42 de țări
- Tech Hub-uri nou înființate care construiesc capabilități de clasă mondială pentru inovare în 4 locații strategice
- Lider în diversitate în Financial Times și câștigător al celor mai bune practici de Ziua Internațională a Femeii
- Câștigător al Premiului Seal – una dintre cele mai sustenabile 50 de companii
APPARTENȚIA, REALIZAREA, ÎMPREUNĂ
Colaborarea, diversitatea și munca în echipă stau la baza tot ceea ce facem aici la BAT. Știm că colaborarea cu colegi din medii diferite este ceea ce ne face mai puternici și cei mai bine pregătiți pentru a ne îndeplini obiectivele de afaceri.
Vino să aduci diferența!