Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Pentru clientul nostru, suntem in cautarea candidatului potrivit pentru pozitia de Financial Analyst.

 

Obiective:
Intocmirea si analiza obiectivelor financiare si de afaceri ale companiei pe termen lung si scurt, definirea strategiilor de succes care sa asigure o crestere constanta, realizarea analizelor financiare pentru fiecare decizie de afaceri si asigurarea compatibilitatii cu obiectivele de afaceri pe termen lung.

Aplica si verifica aplicarea IFRS.

Intocmire, verificare, reconciliere rapoartele financiare si operationale si situatiile financiare ale companiei in acord cu Standardele de Raportare din Romania si Standardele Internationale de Contabilitate (IAS) pentru gestionarea financiara si operationala a companiei.

Responsabilitati:

  • intocmeste rapoarte privind costurile alocate pe departamente, centre de cost, proiecte;
  •  intocmeste si interpreteaza diferentele actual vs bugetat pe elemente de cheltuieli si venituri si participa la activitatile de realizare, executie si analiza a  bugetului anual, a revizuirilor de buget anual si a procedurilor de rectificare a fondurilor bugetate;
  • intocmeste modele financiare pe diverse scenarii de lucru;
  • realizeaza analize financiare pentru fiecare decizie de afaceri si ofera consiliere financiara directorilor din alte departamente;
  • verifica si reconciliaza, partial sau integral, rapoartele financiare periodice (lunare, trimestriale, semestriale, anuale) pentru management, Balance Sheet, Income Statement, Cash Flow, utilizand sistemele si procedurile standard de raportare financiara;
  • reconciliaza ajustarile financiar/contabile generate de diferentele de tratament contabil dintre standardele contabile romanesti si IFRS pentru una sau mai multe structuri financiar/contabile;
  • analizeaza obiectivele financiare si de afaceri ale companiei pe termen lung si scurt, pe baza evaluarilor externe;
  • analizeaza cheltuielile de marketing si comert, eficienta capitalului de lucru, proiectele de crestere a capacitatii logistice si de productie;
  • asigura finantare eficienta a operatiunilor si investitii profitabile ale surplusului de lichiditati;
  • respecta termenele de bugetare si raportare stabilite de superiori;
  • participa la dezvoltarea strategiei Companiei, inclusiv identificarea oportunitatilor de crestere, stabilirea prioritatilor legate de piete si produse in vederea extinderilor viitoare;
  • colaboreaza cu departamentul comercial pentru a asigura cresterea constanta a afacerii, cu beneficii reciproce;
  • coordoneaza analizele referitoare la concurenta, elaboreaza viziuni ample de afaceri si, pe baza structurii competitorilor, modele de afaceri, strategii, puncte tari si slabe, generatoare de lichiditati, etc.; anticipeaza urmatoarele actiuni si recomanda modificari sau consolidari ale strategiilor companiei;
  • asigura un mediu constant de control;

 

 Cerinte:

  • studii superioare in Finante, Contabilitate sau alte domenii economice;
  • abilitati generale de operare pe computer (MS Office, Access);
  • cunoasterea limbi engleze;
  • o licenta profesionala specifica, constituie avantaj;
  • cunoasterea de programe de contabilitate  ERP- NAV, constituie avantaj;
  • experienta anterioara in departamentul financiar de analiza.

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Talentor Management SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Talentor Management SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Talentor Management SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?