Financial Analyst

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE: (domenii de rezultate cheie) Analistul financiar este responsabil pentru furnizarea de suport pentru mai multe conturi. Rolul este de a sprijini echipele de conturi și de Finanțe Industrie pentru a stabili și menține un sprijin financiar complet pentru managerii financiari și managerii de afaceri și de livrare, pe baza obligațiilor contractuale și a bugetelor aprobate. Analistul financiar este responsabil să ajute la conducerea proceselor de închidere de sfârșit de lună, să coordoneze raportarea și să contribuie la planificare, prognoză și analiza tendințelor. El/ea va fi implicat în îmbunătățirea proceselor și va lucra la diferite proiecte. Responsabilitățile includ: Managementul financiar
  • Executați procesele de încheiere a lunii de finanțare
  • Furnizați raportarea P&L, analiza variației, estimări
  • Sprijină procesul lunar de prognoză pentru cont
  • Sprijinirea procesului de planificare a bugetului anual pentru cont
  • Determinați recunoașterea veniturilor și planificarea veniturilor pentru cont
  • Conduce/Participă la proiecte de îmbunătățire pentru a eficientiza procesele financiare și de afaceri din cont
  • Menține datele de bază în sistemele financiare pentru cont
  • Gestionați diverse analize și solicitări ad-hoc. Legătura cu
  • Conturi echipe de afaceri
  • Echipe de livrare cont
  • Echipele EMEA și Country Business Finance
  • Echipa de planificare și analiză financiară de țară (FP&A).
  • Echipa Country Sales Finance
  • Echipa de Finanțe Controller de țară
  • Echipa Country Order to Cash (O2C) Analist financiar explică și elaborează tuturor părților interesate situația financiară a conturilor și devine un consilier financiar de încredere pentru afacere
(Cunoștințe, abilități, experiență) Calificări
  • Cunoștințe financiare aprofundate (politici financiare, proceduri, procese, instrumente) cu de preferință 4+ ani de experiență în roluri financiare sau contabile, în special în servicii/proiect de afaceri și/sau acorduri comerciale
  • Diplomă universitară de primul nivel cu accent în afaceri sau economie
  • Cunoștințe excelente de calculator în general, în special Excel
  • Capabil să lucreze independent și să ia inițiativă
  • Abilități analitice puternice
  • Abilitatea de a respecta termenele limită (a gestiona stresul asociat cu termenele limită strânse)
  • Capacitatea de a acționa în fața incertitudinii
  • Flexibilitate cu programul de lucru
  • Expunerea internațională în afaceri, lucrul într-un mediu multicultural necesită organizații globale
  • Excelent jucător de echipă în echipe din mai multe țări cu foarte bune abilități interpersonale și de comunicare
  • Fluent în engleză și italiană (verbal și scris)
  • CosminaBiliargiu

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la DXC Technology pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la DXC Technology pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are DXC Technology locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?