Financial Business Controller

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Divizia Professional Placement & Executive Search a Adecco România caută în prezent un Financial Business Controller cu experiență în industria de producție pentru unul dintre clienții săi, lider de piață pe piața românească de conserve pe bază de carne.


Te cautam daca ai:

  • Experiență anterioară în FMCG într-o companie de producție minim 5 ani experiență într-o poziție similară în departamentul Controlling (inclusiv costul produselor și/sau analiza profitabilității).
  • Licenta in economie (preferabil finante si contabilitate)
  • De preferință cunoștințe de utilizare SCALA/SAP alte ERP și QlikView (business intelligence)
  • Abilități puternice de contabilitate de management, inclusiv capacitatea de a comunica eficient cu funcțiile non-financiare
  • Proactivitate și autodeterminare și motivație; creativitate și conducere la acțiune
  • Cunoștințe excelente de Microsoft Excel și Power Point; cunoștințele instrumentelor pentru baze de date (inclusiv Acces) reprezintă un avantaj
  • Fluent în limba engleză; bulgară este un atu
  • Disponibilitate pentru călătorii incl. in strainatate
  • Spiritul tău de organizare și planificare a activităților este în mare parte un fapt, mai degrabă o teorie
  • Autoevaluare: respectarea termenelor limită și calitatea muncii tale sunt criterii esențiale
  • Experiența dumneavoastră a arătat că există multe abordări ale aceleiași probleme, astfel încât flexibilitatea v-a adus în vârf.

Roluri si responsabilitati

Plan

  • Analizează performanța activității afacerii (lanțul de aprovizionare, vânzări și marketing) din perspectivă financiară; efectuează analize ale rezultatelor lunare și sugerează acțiuni corective părților interesate
  • Planifică și coordonează cu alte departamente pentru a facilita îmbunătățirea performanței financiare generale
  • Persoana de contact a CFO și a altor funcții corporative

A executa

Bugetarea

  • Organizează procesul de bugetare: Planul de operare anual și revizuirile bugetare ulterioare (LE) pentru vânzări și marketing, producție și costuri generale.
  • Implicat activ în prognozele rulante în mod regulat

Închiderea lunii, analiză și raportare

  • Efectuează toate activitățile solicitate pentru a asigura calitatea închiderii lunare (statutare și analitică) și pregăti/revizuiește provizioanele necesare (angajări, cheltuieli unice)
  • Raportarea principalelor situații financiare (P&L, BS, WoCa, Cash Flow) și analiza abaterilor față de buget și anul precedent.
  • Pregătiți analize ad-hoc (cum ar fi NPV, Payback, ROI etc.) pentru proiecte strategice
  • Analiza capitalului de lucru (creante, datorii si stocuri) si monitorizarea fluxului de numerar.
  • Analiza profitabilității pe diferite perspective: pe canale, mărci, categorii, SKU-uri etc.
  • Simulări de prețuri bazate pe profitabilitatea țintă
  • Pregătiți rapoarte și prezentări către echipa executivă (închidere reală)
  • Creați rapoarte ad-hoc solicitate de management

Participarea la proiecte interfuncționale

  • Sprijiniți echipele de vânzări și lanțul de aprovizionare prin împărtășirea cunoștințelor financiare și oferirea de formare financiară pentru non-financiare, dacă este necesar
  • Verificați în mod regulat acuratețea și consistența datelor master
  • Sprijin/asista directorul financiar și CEO-ul în revizuiri lunare/trimestriale/anuale ale afacerii (analiza și monitorizarea KPI)
  • Sprijin CFO pentru diferite proiecte de finanțare (pregătirea datelor, compararea și evaluarea opțiunilor etc.) în relație cu bănci, asigurători etc.
  • Sprijină implementarea politicilor corporative și asigură implementarea politicilor și procedurilor financiare ale grupului; participarea la inventarierea anuală a stocurilor (din perspectivă financiară).
  • Management de proiecte pentru proiecte transversale; asistenta financiara (controlling si contabilitate), analiza diferite optiuni si propune solutii optime.

Control

  • Configurarea KPI-urilor financiare pentru lanțul de aprovizionare și echipa comercială; controlează și monitorizează realizarea realizării lor
  • Controlează și supraveghează activitatea financiară a diferitelor unități de afaceri sau a diferitelor țări.
  • Monitorizează costurile generale din cadrul organizației și le controlează pentru a evita cheltuielile excesive față de buget
  • Evaluarea regulată a riscurilor și oportunităților în lanțul de aprovizionare și domeniul comercial, propune măsuri pentru reducerea riscurilor și consolidarea oportunităților
  • Sprijină și inițiază inițiative de audit intern și identifică în mod proactiv punctele slabe și recomandă acțiuni corective

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Adecco pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Adecco pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Adecco locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?