Financial Controller

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Allianz Services este mândru să servească și să facă parte din Allianz Group, unul dintre cei mai importanți asigurători și manageri de active din lume. Amprenta noastră globală puternică, cu aproximativ 4500 de angajați localizați în opt țări și patru continente, ne permite să deblocăm întregul potențial pentru a genera o experiență superioară pentru clienți în cadrul Allianz Group.


Suntem actuari, analiști de afaceri, experți în finanțe, manageri de consultanță, oameni de resurse umane, profesioniști în comunicare; Ingineri operaționali și asigurători; suntem fiice și fii, mame și tați.


Oamenii noștri sunt ceea ce contează cel mai mult, înrădăcinați în valorile noastre și ne străduim să evoluăm continuu, să îmbunătățim și să creăm o experiență superioară pentru clienți, contribuind în același timp cu succes la transformarea Allianz. Grija activă pentru mediu, pentru oameni și pentru clienții noștri este ceea ce ne face un loc grozav pentru a lucra și împreună modelăm un mâine mai bun și mai grijuliu.


Rolul postului


Controlor Financiar- Direcția Finanțe Locale


Controlorul financiar va sprijini pe diferite activități financiare, având responsabilitățile de mai jos.


Responsabilitati


  • Analiza si comentarea rezultatelor reale si prognoza in ciclul lunar de raportare
  • Participare activă la exercițiul de prognoză - culegerea, rezumatul și prezentarea datelor
  • Suport pentru exercițiul anual de planificare - colectarea datelor de la proprietarii de afaceri, centralizarea datelor, introducerea în instrument, reconcilierea cu proprietarii de servicii
  • Pregătirea rapoartelor/prezentărilor financiare standard lunare pentru echipa de management și conform cerințelor de Control Central, rapoarte periodice și ad-hoc
  • Reconcilierea și validarea veniturilor; rapoarte lunare de venituri livrate proprietarilor de afaceri
  • Centralizați veniturile lunare acumulate și verificați documentația justificativă
  • Asigurați configurarea cererilor și proiectelor în instrumentul de facturare la timp și în conformitate cu procedurile interne
  • Colectarea datelor și validarea procesului lunar de facturare manuală
  • Raportarea și consolidarea FTE lunar, în conformitate cu cerințele interne și ale grupului
  • Dezvoltați în continuare instrumentele și rapoartele de control existente, inițiați noi analize și sisteme etc.
  • Raportare la managerul financiar
  • Colaborează cu șeful de finanțe, managerul financiar, alți factori interesați seniori la nivel local și de grup


Cerințe


  • Cel puțin 4 ani de experiență de lucru relevantă în departamentul Controlling/FP&A într-un mediu internațional
  • Diplomă universitară (de preferință Administrarea Afacerilor, Economie sau Finanțe)
  • Bune cunoștințe de MS Office (Excel-creează tablouri de bord, pivot, formule financiare, PowerPoint)
  • Experiență cu SAP (SAP CO și FI, SAP BO, SAP BW)
  • Comunicare fluentă de afaceri în limba engleză scris și vorbit (se preferă limbi suplimentare)


Aptitudini


  • Dorința de a învăța și de a crește prin responsabilități suplimentare, din ce în ce mai complexe
  • Mod de lucru precis și fiabil
  • Percepție rapidă
  • Bune abilități de comunicare și organizare
  • Capacitate de rezolvare a problemelor
  • Atitudine analitică puternică și structurată
  • Orientat catre client
  • Comportament proactiv și implicare într-un mediu de control dinamic
  • Abilitatea de a face față stresului și solicitărilor de muncă provocatoare
  • Jucător în echipă


Beneficii


Punem oamenii în centrul a ceea ce facem, de aceea ne angajăm în dezvoltarea ta personală și profesională:


  • Programe de instruire complete disponibile (cursuri personalizate)
  • Certificari internationale (Agile, Lean Six Sigma, Prince, ITIL, IFOA, ACCA, IACCM etc.)
  • Programe cuprinzătoare de leadership
  • Tot ce poți învăța cu LinkedIn Learning!
  • Cursuri de limba germana pentru orice nivel
  • Tot ce poți citi cu Bookster!


Ne pasă de performanța angajaților noștri și știm că poate fi atinsă doar asigurându-vă un echilibru adecvat între viața profesională și viața privată:


  • Opțiunea de lucru de acasă disponibilă
  • Primiți o zi gratuită de ziua ta sau vino la serviciu și primiți tichete/bilete cadou!
  • Plecați în vacanță și obțineți un bonus de vacanță!
  • Reduceri WorldClass și 7Card Gym
  • Program de asistență pentru angajați - Linie de asistență 24/7


Vino de partea Allianz! Avem compensații și stimulente atractive:


  • Compensație salarială fixă, împreună cu recompense și schemă de bonusuri legate de performanță
  • Tichete de masă și cadou

Informațiile personale pe care ni le puteți furniza (inclusiv informațiile sensibile) pot fi furnizate managerilor de angajare în scopul evaluării adecvării dvs. ca candidat.


Doar candidații potriviți vor fi contactați. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Allianz Services pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Allianz Services pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Allianz Services locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?