Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Verifica achizitiile, consumurile de materii prime, calculul costului mediu lunar, reconcilieaza stocurile din sistemul de gestiune cu balanta contabila
- Monitorizeaza procesul de calculatie a costurilor si intreg fluxul contabil legat de acestea
- Urmareste corectitudinea datelor introduse in sistemele informatice precum si respectarea termenelor de introducere
- Raporteaza neconformitatile constatate
- Participa la pregatirea operatiunilor de inventariere, analiza, interpretare a diferentelor si inregistrarea acestora
- Intocmeste rapoarte, efectueaza analize specifice conform cerintelor superiorului ierarhic si identifica eventualele diferente
- Identifica sursele de eroare si propune solutii pentru eliminarea acestora
- Intocmeste P&L lunar la nivel de companie si pe categorii de business
- Analizeaza variatiile lunare/anuale ale diverselor linii din P&L
- Intocmeste rapoarte de mark-up, pe categorii de produse
- Implicare activa in bugetarea periodica si anuala
Cerinte:
- Foarte bune cunostinte MS excel
- Vorbitor de limba engleza
- Experienta pe o pozitie similara minim 5 ani
- Cunostinte de contabilitate
- Gandire analitica si capacitatea de a lucre eficient cu un volum mare de date