Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
CONCEPTUL AMETHYST – EXCELENŢĂ ÎN TRATAMENTUL ONCOLOGIC
Nou pe piaţa serviciilor medicale din domeniul oncologic, conceptul Amethyst a fost dezvoltat pentru a crea o reţea de centre care oferă tratamente de ultimă generaţie pacienţilor bolnavi de cancer din Europa (România, Polonia, Bulgaria, Germania, Franţa, Italia, Israel).
Primul centru Amethyst deschis este reprezentat de Centrul de Radioterapie Amethyst, situat în apropierea Bucureştiului. Actualmente este singurul Centru de Radioterapie din România care utilizează pentru toţi pacienţii trataţi tehnica IMRT-VMAT – cea mai nouă şi performantă soluţie de tratament a cancerului.
Clinicile de radioterapie Amethyst oferă servicii medicale de cea mai înaltă calitate şi utilizează ultimele tehnologii dezvoltate în domeniu, pacienţilor care suferă de afecţiuni oncologice, servicii la baza cărora stă operarea de echipamente medicale performante de ultimă generaţie, de către echipa medicală de specialişti.
RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
In calitate de Financial Controller in cadrul Amethyst, principalele tale misiuni vor fi:
- Participarea la realizarea de raportari lunare legate de centrele de cost si de profit atat in functie de locatie cat si de departament;
- Participarea la realizarea raportarilor cu privire la cash-flow si la previzionarea acestora;
- Participarea la intocmirea bugetului anual;
- Participarea la implementarea unui software de contabilitate utilizat la nivel de grup: identificarea erorilor atat de prelucrare a informatiilor cat si de contare a acestora si corectarea lor precum si structurarea rapoartelor in functie de cerintele grupului;
- Tinerea evidentei datoriilor fata de furnizori si a platilor necesare, pregatirea periodica a fisierelor de plata si incarcarea acestora in sistemul bancar;
- Verificarea periodica a inregistrarilor contabile, pregatirea de evolutii si documentarea variatiilor semnificative dintre perioade;
- Tinerea evidentei sumelor provizionate in fiecare luna;
- Verificarea emiterii facturilor si inregistrarea incasarilor in programul de contabilitate;
- Responsabil cu centralizarea si furnizarea informatiilor cerute de entitatile catre care raporteaza, cum ar fi banci, Grup, auditori, autoritati;
- ofera suport departamentului de contabilitate
- ofera suport in procesul de consolidare a situatiilor financiare ale companiilor pe plan local
CERINTE:
- Studii superioare in domeniul economic-financiar
- Minim 2-3 ani experienta in domeniul financiar-contabil pe un post similar
- Buna cunoastere a legislatiei in domeniul contabilitatii si fiscalitatii
- Cunostinte avansate de operare PC, Excel, Word
- Cunostinte de limba engleza avansat (scris, vorbit)
- Abilitati de comunicare (scrisa si verbala), atentie la detalii
- Abilitati de planificare, coordonare, multitasking
- Cunostintele IAS, IFRS constituie un avantaj
- Experienta Big Four constituie un avantaj
Doar candidaţii consideraţi eligibili vor fi contactaţi.
Menţionăm că unitatea noastra va păstra confidenţialitatea datelor dvs. cu caracter personal.