Financial Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilităţi:


• Asigură profitabilitatea globală a companiei;          
• Coordonează pregătirea bugetului anual, compară rezultatele cu ce fusese planificat şi recomandă o serie de ajustări în ceea ce priveşte bugetul companiei.                                          

• Coordonează cashflow-ul şi relaţiile bancare în vederea maximizării beneficiilor.         

• Coordonează analizele financiare şi recomandă o serie de măsuri specifice în vederea creşterii profitabilităţii.
• Coordonează secţiunea de previzionare şi analiză în cadrul departamentului financiar-contabil pentru a oferi informaţii financiare corecte despre firmă către echipa de management.
• Pregăteşte toate rapoartele şi previziunile, solicitate de către echipa de management, asupra activităţii financiare a companiei.
• Realizează, săptămânal şi lunar, rapoarte financiare în conformitate cu criteriile stabilite.
• Asistă departamentul vânzări în aspectele financiare care privesc contractele şi negocierile.
• Oferă periodic (lunar, trimestrial, semestrial si anual) echipei de management informaţii corecte despre situaţia financiară a companiei.
• Întocmeşte proceduri care să eficientizeze activitatea financiar-contabilă, le implementează şi se asigură de buna lor funcţionare, în vederea eficientizării activităţii;
• Urmăreşte schimbările care intervin în legislaţie privind societățile comerciale, reglementările contabile şi fiscale;
• Propune modalităţi de eficientizare a structurii actuale a costurilor companiei şi urmăreşte implementarea lor;
• Motivează angajaţii din subordine prin comunicări periodice şi prin evaluarea regulată a performanţelor lor.
• Stabileşte şi administrează programe de instruire continuă având ca obiectiv creşterea profesionala şi personală a angajaţilor din subordine.


Cerinţe:


• Studii superioare într-un domeniu corespunător (economic/financiar);
• Cunostinte aprofundate de legislatie in domeniul financiar;
• Experienţă de minim 5 ani într-o poziţie similară;
• Experienţă anterioară în management;
• Experienţă în consultanţă financiară;
• Excelente abilităţi de comunicare scrisă şi orală în română;
• Nivel avansat de utilizare a pachetului MS Office
• Gândire analitică şi sintetică;
• Capacitatea de a respecta termenele;
• Capacitate bună de evaluare, analiză, de luare a deciziilor la timp si de rezolvare a problemelor;
• Abilitate de coordonare a mai multor proiecte şi responsabilităţi în paralel.

Profilul psihologic:


• Centrare pe rezultate;
• Iniţiativă;
• Implicare în muncă;
• Rezistenţă la stres;
• Atitudine pozitivă şi pro-activă;
• Abilităţi de organizare;
• Abilităţi excepţionale de negociere;
• Comunicare;
• Asertivitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la AGRINVEST SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la AGRINVEST SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are AGRINVEST SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?