Financial Planning Analyst - Logistics

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea postului


Analist de planificare financiară acționând ca principală conexiune financiară pentru echipele de Supply Chain - Logistică, Inventar și Conformitate comercială; Specialist în raportare complexă și îmbunătățirea inițiativelor P&L; Partener principal de raportare și de afaceri pentru Supply Chain Financials (marfuri, taxe, inventar);


• Acționează ca partener de afaceri pentru echipa Supply Chain;

• Furnizarea de rapoarte financiare de înaltă calitate pentru a sprijini luarea deciziilor;

• Implicarea în proiecte interfuncționale care ar putea aduce valoare adăugată proceselor existente;

• Anticiparea riscurilor și oportunităților și propunerea soluției;

• Monitorizarea bugetelor de transport și a lanțului de aprovizionare;

• Pregătirea rezervărilor de sfârșit de lună pentru procesele legate de lanțul de aprovizionare;

• Pregătiți rapoarte lunare privind rezultatele și valorile;

• Ajută la creșterea productivității în domeniile lanțului de aprovizionare;

• Efectuează reconcilieri;

• Producerea modelelor de afaceri pentru proiecte de strategie;

• Sprijinirea construcției AOP, STRAP și Prognoze (4+8 & 8+4);

• Producerea Supply Chain Scorecard, NQC Report, NQC Deck (Raportare lunară complexă);

• Verificați și revizuiți înregistrările SAP pe conturile P&L aflate sub responsabilitate;

• Lucrați îndeaproape cu echipele din lanțul de aprovizionare și transport.

AI NEVOIE

  • Licenta in finante;
  • Cel puțin 5+ ani de experiență în planificare financiară sau raportare (ideal într-un mediu de producție/industrial);
  • Experienta in SAP, Excel, Power Point.


PREȚIEM

  • Fluent în limba engleză
  • Abilitatea de a dezvolta parteneriate/relații de lucru puternice cu toate domeniile funcționale.
  • Abilități excelente de comunicare și scriere în limba engleză.
  • Jucător de echipă cu capacitatea de a lucra într-un mediu interfuncțional.
  • Hands on & execuție orientată cu o atenție semnificativă la detalii.
  • Gândire creativă și orientată spre rezolvarea problemelor.
  • Abilitatea de a lucra independent.
  • Flexibilitatea și disponibilitatea de a călători.
  • Cunoștințele HFM și cunoștințele Access Database reprezintă un avantaj
  • Experiență de lucru cu echipe interfuncționale și interculturale într-o organizație globală


Despre noi

Acesta este un moment interesant pentru a vă alătura lui Garrett Motion! Garrett este unul dintre cele mai emblematice mărci din industria auto, furnizând soluții tehnologice de ultimă oră aproape tuturor producătorilor de automobile și de camioane din lume. Recunoscut de mai bine de 65 de ani pentru turbocompresoarele sale inovatoare, Garrett conduce astăzi descoperirea noilor aplicații de impuls electric și soluții software care vor continua să facă vehiculele mai sigure, mai conectate, mai eficiente și mai ecologice.


Despre Echipa

Organizația Garrett Finance conduce procesele financiare pentru a sprijini organizațiile de afaceri și funcționale și pentru a maximiza sinergiile investiționale, menținând în același timp un mediu de control intern pentru a asigura conformitatea cu legile, reglementările și politicile companiei aplicabile. De asemenea, este responsabil pentru procesul de management al riscului al companiei, pentru a se asigura că există eforturi adecvate de atenuare a riscurilor pentru afacere și pentru a garanta integritatea tuturor raportărilor financiare externe și interne.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Garrett - Advancing Motion pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Garrett - Advancing Motion pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Garrett - Advancing Motion locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?