Financial Reporting Analyst

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati


În calitate de Analist de Raportare Financiară, te vei implica în activitățile de raportare pentru entitățile Centrului de Soluții Global Société Générale.


În mod specific, vi se va cere să:


  • Efectuează responsabilități contabile (înregistrări contabile, reconcilieri, analiza sumelor în așteptare de decontare și compensare, verificări și controale de rezonabilitate) pentru cheltuieli generale, venituri, valori mobiliare, instrumente financiare, etc în conformitate cu activitățile entităților administrate;
  • Contribuiți la închiderea balanței de verificare și a conturilor lunare, reconcilieri și controale specifice, prin accesarea mai multor instrumente specifice ecosistemului SG sau personalizate pentru mediile specifice ale clienților noștri;
  • Pregateste reconciliarile lunare inter-companie, cu inregistrarea, primirea si plata tuturor soldurilor inter-companie si intra-grup;
  • Monitorizarea pentru îmbunătățirea calității datelor și asigurarea ca înregistrările și ajustările contabile se fac ca parte a procesului contabil zilnic sau în perioada de raportare;
  • Intocmeste pachetele de raportare lunara si/sau trimestriala (bilant, profit si pierdere, in afara bilantului si anexe), in conformitate cu IFRS;
  • Pregătește raportări consolidate periodice de grup, pregătesc pistele de audit pentru munca depusă până la controale;
  • Efectuează analize pentru propria zonă de responsabilitate, sprijină echipa de contabilitate și managerul pentru inițiativele sau proiectele de îmbunătățire continuă.


Profil necesar


  • Abilitati contabile si analitice;
  • Capacitate de sinteză și comunicare clară;
  • cunoștințe de raportare IFRS;
  • 3-5 ani de experiență relevantă în raportare financiară;
  • Absolvent al Academiei de Studii Economice, de preferință Finanțe/Contabilitate;
  • Capacitatea de a sintetiza propriile analize pentru a facilita concluziile sau susține deciziile solicitate;
  • Nivel bun de conversație în limba engleză;
  • Cunoștințele Alteryx, Power Query, Power BI sau VBA ar fi un plus;
  • Nivel avansat de cunoștințe Excel;
  • Certificarile ACCA si CECCAR ar fi un plus.


De ce să ni se alăture


SG GSC este o companie certificată Great Place to Work®. Aici veți găsi un loc de muncă și o cultură flexibile, autonomie, oportunități constante de învățare, dinamism și oameni talentați, făcând din această experiență un adevărat accelerator de carieră. Veți descoperi, de asemenea, toată diversitatea afacerilor noastre, într-un sector aflat în continuă evoluție și inovație.


Dacă ai chef să-ți urmezi obiectivele cu ambiție, atunci ai ajuns la locul potrivit.


În plus, te vei bucura de toate beneficiile noastre:


  • compensare competitivă și remunerație, inclusiv bonus anual de performanță;
  • plan de asistență medicală preventivă și asigurări de sănătate și de viață de grup;
  • gamă largă de beneficii flexibile într-un buget lunar;
  • beneficii de birou, programe de bunăstare și sănătate mintală;
  • diverse beneficii sociale și bonusuri pentru evenimente personale sau de familie;
  • Opțiuni de la 9 la 5 zile lucrătoare și lucru de la domiciliu cu bonus de activare la îmbarcare;
  • concediu suplimentar plătit și neplătit, inclusiv concediu sabatic;
  • oportunități de învățare și creștere bazate pe dezvoltare individuală și planuri de carieră;
  • acces nelimitat la diverse resurse eLearning.


Perspectivă de afaceri


Suntem convinși că oamenii sunt motorii schimbării și că lumea de mâine va fi modelată de toate inițiativele lor, de la cele mai mici până la cele mai ambițioase.


Indiferent dacă ne alăturați pentru o perioadă de luni, ani sau întreaga carieră, împreună putem avea un impact pozitiv asupra viitorului. Crearea, îndrăzneala, inovarea și acțiunea fac parte din ADN-ul nostru.


Dacă și tu vrei să fii implicat direct, să crești într-un mediu stimulant și îngrijitor, să te simți util în fiecare zi și să-ți dezvolți sau să-ți consolidezi expertiza, te vei simți ca acasă la noi!


Încă ezită?


Trebuie să știți că angajații noștri pot dedica mai multe zile pe an acțiunilor de solidaritate în timpul programului de lucru, inclusiv sponsorizarea persoanelor care se luptă cu orientarea sau integrarea profesională, participarea la educația financiară a tinerilor ucenici și împărtășirea abilităților lor cu organizații de caritate. Există multe modalități de a te implica.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Société Générale pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Société Générale pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Société Générale locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?