Financial Sales Support Analyst

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Financial Sales Support Analyst

Responsabilitati principale:

  • Verifica zilnic situatia incasarilor cu privire la activitatea de vanzari, atat in situatiile  existente in cadrul departamentului de vanzari cat si in softul de contabilitate;
  • Prezinta zinic Directorului de Vanzari situatia acestor incasari;
  • Verifica lunar anexele contractelor in concordanta cu grila de comisionare agreata la nivel de companie;
  • Intocmeste rapoarte zilnice si periodice, la solicitarea Directorului de Vanzari;
  • Asigură fluxul informаțional întrе Dirеctorul de Vânzări, cliеnți și dеpаrtаmentеlе din cаdrul companiei;
  • Activitаtе de suport pentru Dirеctorul dе vanzări și Dеpartamentul de vanzari, sprijinirea acestora pentru atingerea obiectivelor propuse;
  • Urmareste derularea contractelor cu clientii companiei;
  • Asigura suport si realizeaza activitatile si procesele desfasurate in cadrul Departamentului de Vanzari;
  • Prelucrează și administrează bazele de date specifice activității Departamentului de vânzări;
  • Gestioneaza documentele interne cu privire  la contractele de vanzare;
  • Indeplinește diverse sarcini de secretariat pentru departamentul de vanzari (înregistrarea și evidența documentelor);
  • Intocmeşte diverse situații și rapoarte solicitate de Directorul de Vanzari, cat si de catre Management;

 

Profil:

  • Capacitate de a acumula rapid cunostinte aprofundate despre produse, piata, concurenta, politici comerciale, proceduri;
  • Excelente abilitati de comunicare (verbal, nonverbal), amabilitate si munca in echipa;
  • Experienta relevanta intr-un post similar – minim 3 ani;
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
  • Cunostinte operare PC (Windows, Pachet Office, Internet, email); excel - nivel avansat;
  • Abilitati excelente de organizare, planificare si gestionare a timpului de lucru;
  • Studii superioare finalizate (preferabil profil economic sau administrarea afacerilor);
  • Seriozitate, loialitate, eficiență;
  • Atitudine proactiva, orientata spre solutii;

Beneficii: 

  • Salariu motivant acordat în funcție de experiența, calificările și abilitățile candidatului;
  • Pachet care include beneficii financiare și non-financiare;
  • Mediu de lucru plăcut, modern (biroul este situat în zona Piața Victoriei-Dorobanti), cu oameni dedicați, care își doresc să se dezvolte continuu;
  • Integrarea într-un mediu profesionist, alături de o echipă deschisă, dinamică și de succes;
  • Potențialul de a dezvolta o carieră profesională mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie de prestigiu;

 

 Cine suntem: 

Nordis Group transformă viziunea în realitate.

Nordis este un grup de firme cu capital exclusiv românesc, având 13 ani de experiență pe piața de real estate. Format din 7 entități, compania își desfășoară activitatea în următoarele domenii: industrie hotelieră, turism, dezvoltare imobiliară, construcții, consultanță imobiliară, arhitectură și administrare imobile.

Valorile care definesc Nordis sunt inspirate din valorile conducerii și ale oamenilor care formează echipa, din experiența profesională în domeniul imobiliar și principiile care i-au dat identitate companiei până astăzi.

Nordis Mamaia este cel mai mare hotel de 5***** de pe litoralul Mării Negre din România. Localizat în Mamaia Nord, proiectul se întinde pe o suprafață demp, are în componență 747 camere de hotel, magazine, cinematograf, săli de conferință și cel mai mare SPA dintr-un hotel de pe litoralul românesc.

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Nordis Group pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Nordis Group pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Nordis Group locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?