Fleet manager-Vrancea

Salar brut
1500 - 2000 €

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal:

  • Experiență anterioară de minim 10 ani în domeniul logisticii, cu abilități demonstrate de coordonare echipă șoferi;
  • Cunoștințe tehnice foarte bune în domeniul logisticii;
  • Abilități foarte bune de planificare și organizare a activitatii;
  • Abilitati foarte bune de comunicare, atitudine proactiva și atenție sporită la detalii;
  • Disponibilitate la deplasări periodice;
  • Cunoștinte solide de operare calculator, în special pachetul Microsoft Office și sisteme IT specifice;
  • Permis de conducere categoria B, fara evenimente majore; alte categorii reprezinta avantaj;
    Cunoasterea limbii engleze reprezinta avantaj;
  • Curs ARR – coordinator transport – constituie avantaj;

 Descrierea jobului:

Scopul postului: Coordonarea activitatii de transport bunuri, in baza nevoilor de transport si a graficelor agreate.

Principale atributii si responsabilitati:

  • Gestionează și coordonează activitatea de transport bunuri, în baza nevoilor de transport și graficelor agreate;
  • Planifică, monitorizează și asigură optimizarea curselor și rutelor de transport bunuri pentru utilizarea eficientă a flotei și satisfacerea cererilor de transport;
  • Întocmește, implementează și monitorizează programul de mentenanță preventivă a flotei auto (camioane si autovehicule mici);
  • Monitorizează și evaluează componența și starea flotei auto, propunând măsuri de îmbunătățire în vederea desfășurării activității în mod eficient;
  • Gestionează și coordonează activitatea echipei din subordine (șef coloană, șoferi, mecanici, magazioneri, responsabil securitate);
  • Păstrează legătura cu furnizorii companiei și asigură desfășurarea activității conform termenilor contractuali;
  • Gestionează și asigură buna desfășurare a activității în cadrul depozitului, precum și distribuirea mărfurilor către clienți interni;
  • Monitorizează utilizarea flotei folosind sistemul de localizare prin GPS pentru a asigura respectarea traseelor și procedurilor interne de transport;
  • Întocmește și implementează proceduri de lucru specifice departamentului de logistică, și urmărește respectarea acestora de catre toate părțile implicate;
  • Analizează, propune și împlementează măsuri de îmbunătațire în vederea optimizării activitățiilor din cadrul departamentului pentru optimizarea activitatii/ proceselor;
  • Monitorizează și asigură respectarea prevederilor legale, regulilor și normelor pentru realizarea transportului;
  • Întocmește, urmărește și prezintă diverse rapoarte specifice activității;

Relații ierarhice:

  • Se subordonează: Managerului de Logistica;
  • Are în subordine: Şoferi de camioane;
  • Întrebări frecvente

    • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Master Recruiter Ro Srl pe Angajat.ro?

    • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Master Recruiter Ro Srl pe Angajat.ro?

    • Pe ce poziții are Master Recruiter Ro Srl locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?