Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Experiență anterioară de minim 10 ani în domeniul logisticii, cu abilități demonstrate de coordonare echipă șoferi;
- Cunoștințe tehnice foarte bune în domeniul logisticii;
- Abilități foarte bune de planificare și organizare a activitatii;
- Abilitati foarte bune de comunicare, atitudine proactiva și atenție sporită la detalii;
- Disponibilitate la deplasări periodice;
- Cunoștinte solide de operare calculator, în special pachetul Microsoft Office și sisteme IT specifice;
- Permis de conducere categoria B, fara evenimente majore; alte categorii reprezinta avantaj;
Cunoasterea limbii engleze reprezinta avantaj;
- Curs ARR – coordinator transport – constituie avantaj;
Descrierea jobului:
Scopul postului: Coordonarea activitatii de transport bunuri, in baza nevoilor de transport si a graficelor agreate.
Principale atributii si responsabilitati:
- Gestionează și coordonează activitatea de transport bunuri, în baza nevoilor de transport și graficelor agreate;
- Planifică, monitorizează și asigură optimizarea curselor și rutelor de transport bunuri pentru utilizarea eficientă a flotei și satisfacerea cererilor de transport;
- Întocmește, implementează și monitorizează programul de mentenanță preventivă a flotei auto (camioane si autovehicule mici);
- Monitorizează și evaluează componența și starea flotei auto, propunând măsuri de îmbunătățire în vederea desfășurării activității în mod eficient;
- Gestionează și coordonează activitatea echipei din subordine (șef coloană, șoferi, mecanici, magazioneri, responsabil securitate);
- Păstrează legătura cu furnizorii companiei și asigură desfășurarea activității conform termenilor contractuali;
- Gestionează și asigură buna desfășurare a activității în cadrul depozitului, precum și distribuirea mărfurilor către clienți interni;
- Monitorizează utilizarea flotei folosind sistemul de localizare prin GPS pentru a asigura respectarea traseelor și procedurilor interne de transport;
- Întocmește și implementează proceduri de lucru specifice departamentului de logistică, și urmărește respectarea acestora de catre toate părțile implicate;
- Analizează, propune și împlementează măsuri de îmbunătațire în vederea optimizării activitățiilor din cadrul departamentului pentru optimizarea activitatii/ proceselor;
- Monitorizează și asigură respectarea prevederilor legale, regulilor și normelor pentru realizarea transportului;
- Întocmește, urmărește și prezintă diverse rapoarte specifice activității;
Relații ierarhice:
Se subordonează: Managerului de Logistica;
Are în subordine: Şoferi de camioane;