Food Certification Lead Auditor

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

RINA recrutează în prezent un auditor principal pentru certificare alimentară pentru a se alătura biroului său din România în cadrul diviziei de certificare pentru regiunea EMEA. Misiune Acest rol se concentrează pe gestionarea procesului de audit aferent diferitelor scheme de certificare, efectuarea auditurilor privind siguranța alimentară a clienților pentru a verifica dacă acestea îndeplinesc cerințele Standardelor Internaționale precum ISO 22000, FSSC 22000, BRC Food, BRC IoP, IFS. Responsabilitatile locului de munca
  • Efectuați audituri în conformitate cu cerințele RINA
  • Pregătiți rapoarte de audit și furnizați concluziile clienților pentru a asigura înțelegerea de către client a deciziei de evaluare și direcții clare pentru anumite elemente de acțiune corectivă, acolo unde este cazul
  • Recomandați emiterea, reemiterea sau retragerea certificatelor și raportați recomandările în conformitate cu politica, procedurile RINA și intervalul de timp prescris
  • Conduceți echipe de audit după caz, asigurându-vă că membrii echipei sunt informați în mod adecvat, astfel încât calitatea serviciilor să fie menținută și că relațiile de lucru eficiente sunt susținute atât cu clienții, cât și în cadrul echipei
  • Stabiliți și dezvoltați un parteneriat eficient, care să asigure relația cu clienții din portofoliul dumneavoastră
  • Furnizați informații corecte și prompte serviciilor de asistență, lucrând îndeaproape cu acestea pentru a vă asigura că înregistrările clienților sunt actualizate și complete și că toate celelalte cerințe interne de informații sunt îndeplinite
  • Planificați/programați sarcinile de lucru pentru a utiliza cât mai bine timpul propriu și pentru a maximiza activitatea care generează venituri
  • Menține și dezvoltă abilitățile de audit și cunoștințele tehnice și ale standardelor sistemului de management.
Competențe
  • Dezvoltarea și dezvoltarea cunoștințelor profesionale/tehnice: expert specialist și dezvoltarea capacității în propria echipă (sau are influență tehnică/profesională asupra altora)
  • Dezvoltarea afacerii: Implementarea activității BD
  • Schimbare, inovare și receptivitate: implementați schimbări
  • Serviciu Clienți/Clienți: Responsabil pentru cerințele complexe ale clienților
  • Munca în echipă și leadership: Conducerea unei echipe/proiect
  • Comunicare și influență: Comunicați eficient și influențați indivizii
  • Activitate de planificare, organizare și pro: reacționați la prioritățile pe termen scurt și planificați activități
  • Concentrarea pe rezultate: Asigurați-vă că echipa își atinge obiectivele
Cerințe
  • O diplomă universitară în domeniul alimentar (echivalent de licență și/sau masterat) și experiență de muncă: cel puțin 2 ani experiență de lucru în industria alimentară în legătură cu activități de producție alimentară (calitate, producție, cercetare și dezvoltare, …) sau educație profesională în prelucrarea alimentelor (diplomă superioară) și 5 ani de experiență profesională în industria alimentară – în legătură cu activitățile de producție alimentară (calitate, producție, cercetare și dezvoltare, …)
  • Finalizarea cu succes a cursului de formare a auditorilor pentru următoarele standarde (cel puțin 2 dintre următoarele standarde): ISO 22000, FSSC 22000, BRC Food, BRC IoP, IFS Food
  • Calificarea auditorului principal ISO 9001 este un plus
  • Demonstrează cunoașterea modului în care funcționează o afacere pentru a asigura interpretarea adecvată a standardelor
  • Demonstrează abilități interpersonale cu capacitatea dovedită de a comunica eficient la toate nivelurile din cadrul unei organizații
  • Abilități dovedite de negociere pentru a putea explica conducerii organizației concluziile auditului
  • Capacitate de învățare de a ține pasul cu schimbările în afaceri, industrie, gândire managerială și dezvoltarea stilurilor de evaluare
  • Abilități puternice de comunicare scrisă, capabile să formuleze rapoarte clare, concise și profesionale, explicând probleme tehnice, în intervalele de timp cerute.
  • Abilități de autoorganizare / automotivat, capabil să-și gestioneze propriul volum de muncă pentru a maximiza autoeficacitatea
  • Cunoaștere fluentă a limbii engleze
  • Cunoștințe bune de MS Office
  • Abilitatea de a gestiona și de a negocia ca soluție de probleme
  • Excelenta orientare catre client
  • Fiabil și angajat, disponibilitate pentru călătorii extinse
Cu peste 4.000 de angajați și 200 de birouri în 70 de țări din întreaga lume, RINA este un jucător multinațional care oferă certificare, clasificare navală, testare a produselor, supraveghere a șantierului și inspecție a furnizorilor, instruire și servicii de consultanță inginerească într-o gamă largă de sectoare. Modelul nostru de afaceri acoperă întregul proces de dezvoltare a proiectului, de la concept până la finalizare. Scopul este de a garanta sustenabilitatea tehnică, de mediu și de siguranță - și uneori și economică și financiară - a unui proiect. La RINA, ne străduim să creăm un mediu de lucru în care fiecare persoană este apreciată și încurajată să dezvolte idei noi. Oferim oportunități egale de angajare și ne angajăm să creăm un loc de muncă în care toată lumea să se simtă respectată și protejată de orice fel de discriminare sau hărțuire.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la RINA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la RINA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are RINA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?