Divizia Professional Placement & Executive Search a Adecco România caută în prezent un Manager de Extindere a Francizei pentru unul dintre clienții săi, compania de afaceri Horeca/Retail.
rezumat
Raportat la Managerul Retail, acest rol asigură livrarea fără probleme a noilor magazine în România, atât deținute de companie, cât și în franciză.
- Lucrând cu contractori (și parteneri de franciză) pentru a livra noi magazine la timp, la standard și la buget.
- Lucrând cu autoritățile locale și naționale pentru a obține toate licențele și permisele relevante.
Responsabilități definite
Managerul de extindere a francizei este responsabil pentru:
- Oameni. Selectarea și apoi colaborarea cu contractorii pentru a livra noi magazine la timp, la standard și la buget
- Proces. Implementează abilități de management de proiect pentru a coordona livrarea cu succes a noilor magazine.
- Performanță. Livrează noile magazine la timp, la standard și la buget.
Cele trei responsabilități de mai sus pot fi asumate și cu partenerii de franciză.
Activități primare
Rolul implică în primul rând:
• Găsirea și colaborarea cu Contractori: identifică și conduce contractori să livreze noi magazine.
• Excelență operațională : livrează noile magazine conform planificării și bugetului. Este bazat pe KPI.
• Dezvoltarea strategiei de informare: colaborează cu echipa de conducere pentru a trasa cursul pentru dezvoltarea proprietății magazinului din România: unde, ce și când?
Profilul candidatului:
- Un lider dovedit: aduce energie și expertiză bună afacerii. Practică empatie dură în căutarea performanței înalte.
- Are o experiență solidă în managementul proiectelor, în mod ideal în retail.
- Stăpânire operațională: livrează noile magazine printr-un accent neobosit pe execuție și atenție la detalii.
- Mențiune de afaceri: aduce un nivel ridicat de perspicacitate în afaceri rolului. Este motivat să furnizeze KPI-uri.