Fraud Manager Timisoara (contract 2 years)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Fraud Manager Timisoara [contract pe durata determinata 2 ani]

Obiectivul rolului

Responsabilitatea principală a acestui rol este gestionarea și îmbunătățirea continuă a procesului de management al riscului al companiei în legătură cu frauda și plăți. Compania se confruntă cu o creștere, așa că vrem să se alăture unui manager de fraudă și să ajute funcția de afaceri frauduloasă să evolueze odată cu strategia noastră.

Responsabilitățile specifice includ:

responsabilitati principale

  • Rămâneți la curent și la curent cu modificările de reglementare care afectează licențele noastre internaționale.
  • Comunicarea profesională și cu încredere cu părțile interesate, inclusiv colegii, managerii VIP, echipa de risc, echipa de joc responsabil și relațiile cu clienții, ca parte a procesului DD.
  • Gestionați, conduceți și motivați echipa de risc/fraudă și echipa de plăți pentru a oferi performanțe ridicate
  • Preluați controlul asupra întregului proces de risc/fraudă „de sus în jos”.
  • Recomandați procese antifraudă pentru schimbarea tiparelor și tendințelor tranzacțiilor.
  • Lucrați îndeaproape cu directorul general, șeful de conformitate, echipele MLRO, risc, AML și RG.
  • Oferiți expertiză în materie de fraudă pe noi piețe, metode de plată și lansări de produse
  • Anticiparea riscurilor, construirea de cazuri de afaceri și determinarea schimbărilor pentru a reduce decalajele, asigurându-se că riscurile reziduale sunt comunicate eficient

Conformitate generală

  • Oferiți suport suplimentar managerului de conformitate și echipei, acolo unde este necesar
  • Participarea la lucrări ad-hoc și de proiect după cum este necesar, de exemplu, proiecte de remediere, schimbări de proces.

Cunostinte tehnice

  • Experiență anterioară în industria pariurilor sportive/I-Gaming
  • Cunoștințe de lucru dovedite despre reglementarea jocurilor de noroc
  • Cunoștințe de specialitate despre fraudă, criminalitate financiară și modificări de reglementare în cadrul plăților
  • Excelente abilități analitice
  • Experiență în dezvoltarea și implementarea politicilor, procedurilor și proceselor
  • Încrezător în utilizarea Excel, Word și PowerPoint
  • Experiența în manipularea și analiza datelor complexe cu SQL, Python și/sau R reprezintă un plus

Abilități și cum sunt aplicate

Abilitatea de a lucra independent cu o supraveghere minimă.

• Gestionați propriile sarcini și respectați termenele determinate de urgența solicitărilor.

• Atenție la detalii, de exemplu capturarea exactă a datelor;

• Abilități analitice și de evaluare a riscurilor;

• Gestionarea procesului de risc de afaceri

• Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă;

• Flexibilitate și capacitatea de a dezvolta metodologii;

• Interacționează cu părțile interesate într-o manieră profesionistă, orientată spre servicii.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Internet Marketing OnLine Timisoara pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Internet Marketing OnLine Timisoara pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Internet Marketing OnLine Timisoara locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?