Fraud Manager Timisoara [contract pe durata determinata 2 ani]
Obiectivul rolului
Responsabilitatea principală a acestui rol este gestionarea și îmbunătățirea continuă a procesului de management al riscului al companiei în legătură cu frauda și plăți. Compania se confruntă cu o creștere, așa că vrem să se alăture unui manager de fraudă și să ajute funcția de afaceri frauduloasă să evolueze odată cu strategia noastră.
Responsabilitățile specifice includ:
responsabilitati principale
- Rămâneți la curent și la curent cu modificările de reglementare care afectează licențele noastre internaționale.
- Comunicarea profesională și cu încredere cu părțile interesate, inclusiv colegii, managerii VIP, echipa de risc, echipa de joc responsabil și relațiile cu clienții, ca parte a procesului DD.
- Gestionați, conduceți și motivați echipa de risc/fraudă și echipa de plăți pentru a oferi performanțe ridicate
- Preluați controlul asupra întregului proces de risc/fraudă „de sus în jos”.
- Recomandați procese antifraudă pentru schimbarea tiparelor și tendințelor tranzacțiilor.
- Lucrați îndeaproape cu directorul general, șeful de conformitate, echipele MLRO, risc, AML și RG.
- Oferiți expertiză în materie de fraudă pe noi piețe, metode de plată și lansări de produse
- Anticiparea riscurilor, construirea de cazuri de afaceri și determinarea schimbărilor pentru a reduce decalajele, asigurându-se că riscurile reziduale sunt comunicate eficient
Conformitate generală
- Oferiți suport suplimentar managerului de conformitate și echipei, acolo unde este necesar
- Participarea la lucrări ad-hoc și de proiect după cum este necesar, de exemplu, proiecte de remediere, schimbări de proces.
Cunostinte tehnice
- Experiență anterioară în industria pariurilor sportive/I-Gaming
- Cunoștințe de lucru dovedite despre reglementarea jocurilor de noroc
- Cunoștințe de specialitate despre fraudă, criminalitate financiară și modificări de reglementare în cadrul plăților
- Excelente abilități analitice
- Experiență în dezvoltarea și implementarea politicilor, procedurilor și proceselor
- Încrezător în utilizarea Excel, Word și PowerPoint
- Experiența în manipularea și analiza datelor complexe cu SQL, Python și/sau R reprezintă un plus
Abilități și cum sunt aplicate
• Abilitatea de a lucra independent cu o supraveghere minimă.
• Gestionați propriile sarcini și respectați termenele determinate de urgența solicitărilor.
• Atenție la detalii, de exemplu capturarea exactă a datelor;
• Abilități analitice și de evaluare a riscurilor;
• Gestionarea procesului de risc de afaceri
• Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă;
• Flexibilitate și capacitatea de a dezvolta metodologii;
• Interacționează cu părțile interesate într-o manieră profesionistă, orientată spre servicii.