Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cautam colega activa, cu atitudine pozitiva care sa se alature echipei AVmall
Descrierea postului:
- Asigura activitati de frontdesk la receptia showroom-ului AVmall
- Primirea si indrumarea clientilor si partenerilor nostri catre persoanele de contact din companie
- Preluare apeluri telefonice, a diverselor e-mail-uri si transmiterea lor catre colegii vizati
- Intocmirea documentelor fiscale (facturi, avize, etc.)
- Intocmirea documentelor de transport, a coletelor si intretinerea relatiei cu firmele de curierat.
- Alte activitati administrative si secretariat
Cerinte:
- Cunostinte de contabilitate primara
- Cunoştinţe bune de operare în MS Office (Word si Excel) si operare
- Cunostinte SmartBill reprezinta avantaj
- Cunostinte in operarea cu mijloace de plata precum: POS, casa de marcat etc.
- Cunoaşterea limbii engleze nivel mediu
- Abilitati bune de comunicare si organizare
- Capacitatea de a invata rapid
- Aspect fizic placut si atitudine pozitiva
Ce oferim:
- o echipa tanara, dinamica, care ii va oferi noii colege tot suportul pentru a se adapta la modul nostru de lucru;
- salariu motivant negociat, functie de experienta si nevoile sale;
- program de luni pana vineri, intre orele 10:00 - 18:00, incluzand o ora pauza de masa;
- conditii ambientale placute, un mediu in care sa poata lucra cu placere.