Front desk officer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cautam colega activa, cu atitudine pozitiva care sa se alature echipei AVmall

Descrierea postului:

  • Asigura activitati de frontdesk la receptia showroom-ului AVmall
  • Primirea si indrumarea clientilor si partenerilor nostri catre persoanele de contact din companie
  • Preluare apeluri telefonice, a diverselor e-mail-uri si transmiterea lor catre colegii vizati
  • Intocmirea documentelor fiscale (facturi, avize, etc.)
  • Intocmirea documentelor de transport, a coletelor si intretinerea relatiei cu firmele de curierat.
  • Alte activitati administrative si secretariat

Cerinte:

  • Cunostinte de contabilitate primara
  • Cunoştinţe bune de operare în MS Office (Word si Excel) si operare
  • Cunostinte SmartBill reprezinta avantaj
  • Cunostinte in operarea cu mijloace de plata precum: POS, casa de marcat etc.
  • Cunoaşterea limbii engleze nivel mediu
  • Abilitati bune de comunicare si organizare
  • Capacitatea de a invata rapid
  • Aspect fizic placut si atitudine pozitiva

Ce oferim:

  • o echipa tanara, dinamica, care ii va oferi noii colege tot suportul pentru a se adapta la modul nostru de lucru;
  • salariu motivant negociat, functie de experienta si nevoile sale;
  • program de luni pana vineri, intre orele 10:00 - 18:00, incluzand o ora pauza de masa;
  • conditii ambientale placute, un mediu in care sa poata lucra cu placere.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la AV SOUND COMPANY SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la AV SOUND COMPANY SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are AV SOUND COMPANY SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?