Cerinte:
- Studii superioare
- Cunostinte de operare PC (Microsoft Office , Internet)
- Cunostinte bune de limba engleza
- Experienta anterioara pe un post similar, activitati de account management/sevicii B2B/regim hotelier constituie avantaj
- Abilitati organizatorice, initiativa
- Eficienta in gestionarea task-urilor multiple
- Flexibilitate si adaptabilitate
- Aptitudini de lucru in echipa
- Abilitati de comunicare scris si oral
- Prezenta agreabila, cu atitudine profesionista
Descrierea jobului
Postul de Front desk officer implica furnizarea de servicii de inalta calitate catre toti clientii existenti ai DBH. Principala responsabilitate o reprezinta gestionarea zilnica a zonei de receptie a spatiului de birouri si colaborarea permanenta cu clientii companiei.
Gestionarea relatiei cu clientii DBH
- Buna cunoastere a activitatii clientilor companiei si solutionarea eficienta a cerintelor acestora (preluare de mesaje telefonice, copiere, scanare, printare documente, gestionarea folosirii salii de sedinte, asigurarea catering-ului pe durata intalnirilor, etc.)
- activitati de up sell (vanzari, servicii suplimentare)
- suport pentru managerul direct in activitatile de vanzare: pregatire contracte
- organizarea interna a locatiei: administrarea gradului de ocupare
DBH Serviced Office ofera companiilor nationale si internationale pachete de servicii individualizate asigurand atat infrastructura fizica (birouri complet mobilate) cat si servicii de business ( financiar, administrarea afacerilor si project management).