Atribuții principale ale postului:
- programarea telefonică și online a consultațiilor medicale;
- informarea clară și detaliată a pacienților privind procedurile, tarifele și politicile clinicii;
- corespondența prin e-mail cu furnizorii, partenerii și pacienții;
- instruirea pacienților și aparținătorilor și comunicarea regulilor interne privind echipamentele pentru tratament și pentru cursurile de înot și utilizarea vestiarelor și facilităților clinicii;
- administrarea și actualizarea cu informații a bazei de date cu pacienți, extragerea periodică de statistici și rapoarte pentru managementul clinicii;
- validarea consultațiilor și tratamentelor zilnice realizate de pacienții Casei Județene de Asigurări de Sănătate Timiș, înregistrarea lor in sistemul online de raportare al CJAS;
- comunicarea cu call-center-ele partenerilor și raportarea serviciilor prestate către asiguratorii privați de sănătate și furnizorii de abonamente medicale parteneri ai clinicii;
- emiterea și transmiterea rapoartelor și facturilor lunare pentru serviciile prestate către aceștia;
- activități de raportare către top-managementul clinicii, realizarea de evidențe și statistici;
- prelucrarea chestionarelor de satisfacție a pacienților;
Apreciem în mod deosebit la un candidat:
- spiritul organizatoric și atenția la detalii;
- empatia și grija manifestată față de pacienți;
- răbdarea și perseverența în atingerea obiectivelor profesionale urmărite;
- capacitatea de ascultare și interacțiune apropiată cu clienții și personalul;
- abilitățile de comunicare persuasivă și asertivă scrisă și verbală prin telefon, e-mail și mesageria Facebook ;
- respectarea deadline-urilor și motivarea intrinsecă pentru îndeplinirea sarcinilor asumate;
- motivația pentru autodepășire și spiritul de inițiativă;
Prezintă un avantaj absolvirea specializării de balneofiziokinetoterapie și recuperare de la Universitatea de Medicină și Farmacie Timișoara sau a specializării de kinetoterapie a Facultății de Educație Fizică și Sport din cadrul Universității de Vest Timișoara.
Beneficii:
- posibilitatea de promovare;
- sprijin în dezvoltarea profesională;
- programe de training;
- mediu de lucru plăcut, atractiv și prietenos alături de o echipă tânără;