FRONT DESK OFFICER / PERSONAL RECEPTIE

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

    Candidatul ideal:

    • Orientare catre client;
    • Aptitudini de comunicare si integrare, empatie;
    • Competente cognitive (abilitati de invatare, inovare, planificare si organizare);
    • Competente personale (deschidere, initiativa, angajament si perseverenta) ;
    • Studii superioare, absolvite sau in curs;
    • Permis de conducere valid ;
    • Limba straina (minim limba engleza - nivel mediu);
    • Etica profesionala (confidentialitate);
    • Spirit de echipa si conduita profesionala ireprosabila;
    • Buna cunoastere a pachetului MS OFFICE;
    • Capacitate de gestionare a timpului (anticipare / planificare);

     

    Descrierea jobului:

    • Asigura primirea clientilor;
    • Preluarea apelurilor/ e-mailurilor de la clienți, soluționarea solicitărilor și înregistrarea lor în sistemul informatic, conform procedurilor de lucru
    • Contactarea persoanelor nominalizate pentru a le oferi informații cu privire la produsele și serviciile companiei
    • Indosariaza, arhiveaza contractele/facturile si alte documente ale companiei;
    • Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza / scaneaza diferite documente;
    • Participa la pregatirea si organizarea diverselor evenimente interne;
    • Identifica si preia solicitarile/doleantele clientilor;
    • Inregistreaza complet in aplicatii (CROSS ) datele clientilor si motocicletelor;
    • Prezinta serviciile companiei si pachetele promotionale catre potentialii clienti;
    • Informeaza clientii cu privire la ofertele de accesorii ;
    • Intocmeste si arhiveaza dosarele clientilor;
    • Mentine evidenta electronice a motocicletelor vandute si a celor comandate;
    • Actualizeaza  in permanenta baza de date cu clienti si  se asigura de corectitudinea acesteia (CROSS) ;
    • Asigura reprezentativitatea marcii in showroom ( materiale informative, ordine etc.);
    • Prelucreaza datele pentru declaratia Intrastat;
    • Solutionarea eficienta a reclamatiilor;
    • Sa ia la cunoștința si sa respecte regulile de Compliance ale companiei;
    • Respecta procedurile interne ale organizatiei

     

    • Experiența relevantă în zona de office management reprezintă un avantaj.
    • Daca vei deveni colega noastră, îți garantăm o stabilitate a postului, un mediu plăcut de lucru, colegialitate, implicare și onestitate. Pachetul salarial detaliat se discută la interviu.

     


    Compania Metrotehnica International SRL a devenit în 2011 Importator Unic  şi  Distribuitor Ducati în România. Metrotehnica face parte astfel din lanţul de distribuţie internaţională al prestigiosului producător de motociclete dinamice şi inovatoare, Ducati Motor Holding spa. Clădirea Ducati Romania ocupă un loc aparte în cadrul complexului Metrotehnica. Şi-a deschis  porţile oficial în 28 maicupând  400 mp, construită pe trei nivele clădirea respectă întru totul standardele premium impuse de Ducati. Cuprinde diverse sectoare de activitate: zona de prezentare a modelelor de motociclete Ducati, zona de stocare şi distribuire  piese de schimb şi accesorii, fashion store, precum şi partea importantă de service. Aici se întâlneşte amestecul special de inovare italiană, eleganţă, stil şi tehnologie care caracterizeaza perfect motocicletele care vin din fabrica Ducati de la Bologna. Vă invităm să descoperiţi lumea emoţiilor, a produselor şi a serviciilor de înaltă calitate Metrotehnica!

    Întrebări frecvente

    • Câte locuri de muncă sunt disponibile la METROTEHNICA INTERNATIONAL SRL pe Angajat.ro?

    • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la METROTEHNICA INTERNATIONAL SRL pe Angajat.ro?

    • Pe ce poziții are METROTEHNICA INTERNATIONAL SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?