EXCEL SERVICES recruteaza
FRONT DESK OFFICER/ RECEPTIONISTA pentru COMPANIE MULTINATIONALA
CANDIDATUL IDEAL
Aptitudini:
- Capacitate de lucru cu oamenii
- Capacitate de organizare si planificare, cercetare si investigare a informatiilor receptate
- Comunicare
- Lucru cu documente (oganizare, arhivare)
- Culegere, prelucrare si transmitere informatii
- Capacitate de analiza si sinteza
- Disponibilitatea sa isi asume sarcini suplimentare
Competente:
- Cunoasterea in detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express), Navigare Internet;
- Cunoasterea limbii engleze scris/vorbit la un nivel peste mediu spre avansat.
Competente personale:
să aibă anumite însuşiri de personalitate: seriozitate / responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă, să aibă calităţi psihice necesare (spirit de observaţie, răbdare, etc.);
- să nu aibă antecedente penale .
RESPONSABILITĂȚI
- Raspunde de calitatea informatiilor transmise in exterior/ interior;
- Primeste si distribuie e-mailurile si apelurile telefonice venite din exterior;
- Mentinerea relatiei cu personalul companiei; asigura suport in rezolvarea diferitelor cerinte venite din partea angajatilor;
- Redacteaza documente, rapoarte cu caracter administrativ, informari, comunicari generale;
- Primeste si sorteaza corespondenta, pachetele, coletele. De asemenea, se ocupa de cererile de expediere (pachete firma) ale angajatilor;
- Monitorizeaza accesul vizitatorilor in companie si a cardurilor de acces;
- Management lunar al documetelor de intrare (facturi);
- Tine atenta evidenta a stocului de consumabile de curatenie;
- Se ocupa de stocul de consumabile de papetarie;
- Intampinarea vizitatorilor (potentiali angajati, clienti, parteneri de afaceri etc.) si asigurarea protocolul aferent;
- Ofera suport pentru diferitele evenimente desfasurate in companie.
BENEFICII
- posibilitatea unui început al carierei într-o cunoscuta companie mutinationala
- oportunitatea acumulării de informații noi și experiență semnificativă
- pachet salarial atractiv, tichete de masă
- mediu de lucru motivant, plăcut și dinamic
Parcurgem cu atenție fiecare aplicație și vă mulțumim pentru interes.
Candidații selectați vor fi contactați în vederea programării unui interviu.
Domeniu de activitate: Servicii de Facility Management pentru Spații de Birouri
Companie de referință și unul din liderii pietei de profil, cu o experiență de peste douăzeci de ani și un număr de peste trei sute de angajați, Excel Services oferă o gamă completă de servicii în industria serviciilor de Facility Management (Curățenie și Servicii Conexe) pentru spații de birouri în București.