Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ești comunicativ, creativ, dornic sa inveti, atent la detalii si rapid in activitatile pe care le desfasori si esti dornic sa asimilezi experiente noi?
Vei face parte dintr-o organizatie in continua expansiune si dintr-o echipa frumoasa, tanara si de succes, cu ajutorul careia vei evolua la nivel profesional si personal.
Descrierea jobului
Cerinte:
Pachet office - nivel avansat;
Cunostinte de contabilitate primara (ideal dar nu obligatoriu);
Limba engleza - nivel conversational;
Capacitate de lucru cu oamenii;
Comunicare cursiva;
Capacitate de analiza si sinteza.
Responsabilitati:
Asigura interfata cu clientii si colaboratorii;
Incaseaza bani de la clienti, cash sau prin POS;
Tine evidenta registrului de casa si se asigura de corectitudinea acestuia;
Arhiveaza si organizeaza documente;
Tine gestiunea stocului showroom-ului
Tine contabilitatea primara a punctului de lucru (emitere facturi, storno facturi, intocmire avize, interactiune directa si continua cu departamentul financiar contabil din Bucuresti)
Beneficii:
Mediu de lucru placut
Salariu motivant
Posibilitati reale de avansare in cadrul companiei.
Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu. Prin trimiterea CVului dvs va dati acordul prelucrarii datelor perosnale conform normelor GDPR si politicii companiei in legatura cu acestea. Pentru mai multe detalii legate de acest aspect puteti consulta sectiunea de profil de pe site-ul