Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Iată care vor fi atribuțiile tale:
-
Vei întâmpina și înregistra pacienții veniți la programări și vei încasa contravaloarea serviciilor oferite;
-
Vei gestiona apelurile telefonice și e-mail-urile;
-
Vei oferi informațiile corecte legate de serviciile medicale oferite de centrul nostru medical;
-
Vei efectua programări, reprogramări și confirmări ale programărilor, în funcție de solicitările pacienților noștri;
-
Vei crea, menține și dezvolta relații profesionale de lungă durată cu pacienții noștri;
-
Vei reuși să gestionezi cu succes posibilele situații problematice.
Cum știi că ești persoana potrivită?
-
Ești o persoană plăcută, dinamică și profesionistă;
-
Ai abilități excelente de comunicare și relaționare cu pacienții;
-
Ai cunoștințe medii/avansate de limba engleză;
-
Ai experiență de minim un an în recepția unei clinici medicale, în call center sau customer support (avantaj major);
-
Atitudinea ta este centrată pe clienți, fiind în permanență atent/ă la experiența lor în clinica noastră;
-
Ai cunoștințe IT&C: Word Office, PowerPoint, Outlook, Excel;
-
Îți dorești să lucrezi într-o echipă profesionistă, alături de care te poți dezvolta;
-
Nu ești fumător/are, cel puțin nu în timpul programului de lucru;
-
Ești disponibil/ă să lucrezi full-time alături de noi.
Odată ce vom fi colegi, vei beneficia de:
-
Un loc de muncă stabil în cel mai mare centru medical de modelare dento-facială, din Regiunea de Nord-Est a României;
-
Oportunități de dezvoltare profesională în cadrul companiei, prin intermediul training-urilor oferite;
-
Un mediu de lucru cu un design deosebit, care stimulează creativitatea și atitudinea pozitivă;
-
O echipă alături de care te poți dezvolta și perfecționa în permanență.