Front desk receptionist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Front Desk Managerul reprezinta interfata clinicii cu pacientii , furnizorii si orice persoana interesata, prin urmare este primul om care ne sustine imaginea.

Activitatile specifice postului:

Ofera toate informatiile logistice cerute de pacientii care urmeaza sa beneficieze de tratamente in cadrul clinicii
Intampinarea pacientilor si oferirea de informatii
Receptionarea apelurilor telefonice si transmiterea mesajelor
Rezolvarea problemelor ridicate de pacienti oferind solutii corespunzatoare
Asigurarea suportului pacientilor noi pentru intocmirea fisei individuale specifice
Asigurarea sprijinului pentru programarea pacientilor-> folosirea unui soft pentru evidenta specifica clinicii
Pregatirea zilnica a documentatiei fizice si virtuale necesare medicilor
Realizarea corecta si completa a registrului zilnic de consultatii
Primirea, inregistrarea si repartizarea coletelor si corespondentei in interiorul firmei
Pregatirea unor rapoarte lunare specifice, analizarea si prezentarea managementului
Realizarea bonurilor fiscale zilnice si a rapoartelor de sfarsit de zi/luna, folosind casa de marcat
Gestionarea arhivei de pacienti
Realizarea inventarelor lunare
Colaborarea si comunicarea constanta cu departamentul financiar in ceea ce priveste facturi, chitante, bonuri, procese verbale, si alte documente necesare

Redactarea de articole, responsabila social media

Cerinte:

*Persoana zambitoare si amabila
*Abilitati foarte bune de comunicare
*Abilitati foarte bune de aplanare a conflictelor
*Capacitate ridicata de organizare si planificare
*Dorinta de perfectionare continua
*Curba de invatare rapida
*Abilitatea de lucru in echipa
*Inclinatie spre multitasking
*obligatoriu- Limba engleza: nivel mediu
*Cunostinte IT : Pachet Office la nivel avansat(Word, Excel, Power Point, Adobe Reader)

*Skill-uri de redactare articole ( sa fii lucrat anterior in mediul jurnalistic, reprezinta un avantaj)

Constituie Avantaje:
*Limba italiana: nivel mediu conversationa

Beneficii:

- retributie: salar fix + bonuri de masa
- 8 ore/zi
- sprijinim creativitatea, dorinta de afirmare profesionala sau orice directie in care duce pasiunea
- plan de dezvoltare profesionala continua
- mediu optim de evolutie personala si profesionala

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la DENTCOF S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la DENTCOF S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are DENTCOF S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?