Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Cunoștințe de limba engleza - nivel avansat;
- Abilități de comunicare verbal și în scris;
- Cunoștințe calculator (Excel,Word );
- Bune abilități de organizare și planificare.
Responsabilități:
- Răspunde de centrala telefonică;
- Răspunde de corespondența companiei;
- Responsabil rezervări bilete de avion/ hotel/ restaurant;
- Responsabil urmarire parc auto (asigurari/ITP/dosare dauna/ etc);
- Responsabil achiziții consumabile ( apa, cafea, sucuri, papetărie);
- Responsabil casierie parțială;
- Asigura o buna comunicare cu toate departamentele firmei și transmite corect și în timp util informațiile;
- Întâmpina toate persoanele străine care vin în firma indiferent în ce calitate se prezintă acestea;
- Are o atitudine politicoasă atât față de colegi, cât și față de persoanele cu care vine în contact în cadrul firmei;
- Răspunde de promovarea imaginii firmei prin comportamentul adoptat și prin activitatea desfășurată;
- Se preocupa în permanenta de dezvoltarea și îmbogățirea competentelor proprii.