Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Amabilitate in relatia cu clientii
- Seriozitate, rigurozitate si disciplina
- Atitudine dinamica si proactiva
- Atentie la detalii si responsabilitate
- Abilitati de lucru in echipa
- Flexibilitate
- Cunostinte de lucru cu casa de marcat reprezinta un avantaj
- Experienta anterioara in domeniu reprezinta un avantaj
RESPONSABILITATI:
- Asigurarea unui nivel ridicat de customer service prin servirea amabila si rapida a clientilor
-Operarea caselor de marcat,incasarea banilor
-Efectuarea operatiunilor legate de numerar: monetar, registru casa, tiparirea rapoartelor zilnice etc.
-Indrumarea clientilor interesati de produsele din portofoliul companiei
-Receptionarea produselor ce urmeaza a fi expuse pe raft si expunerea produselor respectand cerintele si standardele companiei
CE OFERIM:
- Stagiu de pregatire/training: produse si servicii,prezentare si invatare program de incasare/facturare,regulile si regulamentele companiei
-Salariu fix + bonusuri
-Program de lucru in doua ture
-Sistem de avansare in cadrul companiei pe nivele