Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
-Persoana dinamica, organizata, cu abilitati bune de relationare si spirit de echipa
-Experienta in activitati de Call Center prezinta un avantaj;
-Gandire logica, structurata, memorie buna;
-Rabdare si perseverenta
-Usurinta de a invata, orientare catre rezultate si responsabil,
-Cunostinte pachet MS Office;
Descrierea jobului
-Preiei apelurile primite de la clienti si actionezi in concordanta cu solicitarile acestora;
-Efectuarea programarilor si confirmarea acestora;
-Deservesti cu promptitudine si profesionalism fiecare client sau potential client
-Monitorizezi /administrezi relatia cu clientii atat la telefon, cat si pe e-mail;
-Asiguri suport telefonic in ceea ce priveste produsele comunicandu-le informatiile specifice produsului detinut
-Atributii administrative
-Vei colecta feedback-ul clientilor
-Intampini clientii la intrarea in showroom,te asiguri ca le oferi suportul necesar si ii servesti conform protocolului
Descrierea companiei
-Pachet atractiv de beneficii;
-Ocazia de a face parte dintr-o echipa tanara;
-Oportunitati de dezvoltare a carierei.