Front office representative

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerinte:

  • Studiile superioare constituie un avantaj;
  • Experienta anterioara relevanta;
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
  • Cunoasterea avansata a pachetului Ms Office (Word, Excel, Power Point, navigare pe Internet);
  • Abilitati de comunicare, spirit proactiv, gandire analitica;
  • Munca in echipa, simtul responsabilitatii, seriozitate, initiativa, capacitate de organizare si planificare pe prioritati, dorinta de autoperfectionare;

Responsabilitati:

  • Gestionarea apelurilor, a mesajelor si a corespondentei, preluarea si monitorizarea acestora prin telefon si e-mail, mentinand un flux continuu si eficient intre departamente;
  •  Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor clientilor;
  •  Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate;
  •  Sarcini de protocol si relatii cu clientii;
  • Centralizarea si pregatirea materialelor pentru evenimente;
  • Diverse activitati specifice de secretariat;
  • Managementul documentelor companiei (sortarea si expedierea corespondentei, arhivarea documentelor companiei, copierea şi multiplicarea acestora, securizarea informatiilor);
  • Coordonarea relaţiei cu furnizorii de consumabile, birotica, servicii, intretinere, curatenie, curierat;

Ce oferim?

  • Un mediu de lucru modern si dinamic;
  • Tichete de masa;
  • Abonament medical;
  • Evenimente corporate (teambuilding, petreceri cu diferite ocazii, etc);
  • Bonus anual de performanta;
  • Happy Friday (o data pe luna weekend-ul incepe mai devreme);
  • Concursuri lunare cu premii;
  • Vouchere cu ocazia aniversarii zilei de nastere;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Contexpert pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Contexpert pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Contexpert locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?