Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte:
- Studiile superioare constituie un avantaj;
- Experienta anterioara relevanta;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
- Cunoasterea avansata a pachetului Ms Office (Word, Excel, Power Point, navigare pe Internet);
- Abilitati de comunicare, spirit proactiv, gandire analitica;
- Munca in echipa, simtul responsabilitatii, seriozitate, initiativa, capacitate de organizare si planificare pe prioritati, dorinta de autoperfectionare;
Responsabilitati:
- Gestionarea apelurilor, a mesajelor si a corespondentei, preluarea si monitorizarea acestora prin telefon si e-mail, mentinand un flux continuu si eficient intre departamente;
- Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor clientilor;
- Colectarea, analizarea si sintetizarea informatiilor necesare pentru intocmirea rapoartelor si situatiilor solicitate;
- Sarcini de protocol si relatii cu clientii;
- Centralizarea si pregatirea materialelor pentru evenimente;
- Diverse activitati specifice de secretariat;
- Managementul documentelor companiei (sortarea si expedierea corespondentei, arhivarea documentelor companiei, copierea şi multiplicarea acestora, securizarea informatiilor);
- Coordonarea relaţiei cu furnizorii de consumabile, birotica, servicii, intretinere, curatenie, curierat;
Ce oferim?
- Un mediu de lucru modern si dinamic;
- Tichete de masa;
- Abonament medical;
- Evenimente corporate (teambuilding, petreceri cu diferite ocazii, etc);
- Bonus anual de performanta;
- Happy Friday (o data pe luna weekend-ul incepe mai devreme);
- Concursuri lunare cu premii;
- Vouchere cu ocazia aniversarii zilei de nastere;