Full Remote or Hybrid Customer Support Specialist with Spanish

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

#Fii mai mult

Aspirați la o carieră plină de satisfacții, care să vă permită să faceți mai mult și să obțineți mai mult? Eliberați-vă întregul potențial la locul de muncă cu TDCX, o companie BPO premiată și în creștere rapidă.


Vorbesti spaniola la nivel inalt? Sunteți o persoană orientată către clienți și care dorește să facă parte din noua noastră echipă pentru una dintre cele mai mari companii de schimb financiar din lume? Sunteți pasionat, motivat și puteți oferi o experiență remarcabilă de servicii pentru clienți?


Lucrați cu cele mai iubite mărci din lume și fiți alături de oameni minunați și diverși. Fii acasă, aparține și începe-ți călătoria către #BeMore !


Principalele motive pentru a lucra cu TDCX

  • Remunerație atractivă, avantaje grozave și stimulente de performanță
  • Abonament medical
  • Spații de lucru premium și Instagram, chiar lângă stația de metrou Pipera
  • Cafea și ceai gratuite la birou
  • Activități captivante și programe de recunoaștere
  • Planuri puternice de învățare și dezvoltare pentru dezvoltarea carierei tale
  • Cultură pozitivă pentru ca să #FiiMai la locul de muncă
  • Aranjamente flexibile de lucru
  • Fii instruit și îndrumat de experți în domeniul tău
  • Alăturați-vă unei companii globale cu 26 de ani de experiență și peste 340 de premii din industrie


Care este misiunea ta?

  • Oferiți o experiență excelentă de asistență clienților prin toate canalele de comunicare relevante.
  • Identificați nevoile clienților, cercetând orice problemă existentă pentru a oferi soluții strategice care să răspundă cel mai bine nevoilor clienților, asigurându-vă în același timp că orice confuzie existentă este clarificată.
  • Asigurați rezolvarea primului contact și urmărirea eficientă cu partenerii de service și departamentele interne pentru a asigura închiderea cazului în conformitate cu standardele noastre de servicii.
  • Oferiți feedback constructiv cu privire la instrumente, resurse, proceduri și linii directoare pentru a îmbunătăți fluxul de lucru și experiența clienților.
  • Respectați sau depășiți toate standardele de performanță, inclusiv o serie de interacțiuni, venituri, atribuire, conversații și valori de calitate care vor fi măsurate lunar, trimestrial și anual.
  • Identificați lacunele în procesele curente sau ofertele de produse și implementați sau recomandați îmbunătățiri pentru a crește productivitatea generală și experiența clienților.
  • Orice alte îndatoriri și responsabilități care vă pot fi atribuite de conducere din când în când, în cadrul categoriei dumneavoastră de angajare în organizație și pentru implementarea eficientă, întreținerea și îmbunătățirea continuă a Sistemului de management al calității al TDCX.


Pe cine căutăm?

  • Minim 1 an de experiență în Serviciu Clienți, ideal în finanțe sau comerț electronic sau industria jocurilor de noroc într-un mediu de call center.
  • diplomă de bacalaureat sau superioară
  • Cunoștințe de spaniolă C1/C2 și cunoștințe de limba engleză B2
  • Bucurați-vă să lucrați într-un mediu cu ritm rapid și să fiți capabil să echilibrați mai multe sarcini în același timp
  • Empatic și poate comunica într-o manieră atentă și prietenoasă, concentrându-se pe satisfacția și reținerea clientului
  • Asumarea confortabilă a proprietății și a face lucrurile să se întâmple, atitudine orientată spre rezultate
  • Abilități puternice de gestionare a timpului și motivație de a depăși așteptările. *Dar nimic nu depășește angajamentul față de tine de a fi cât de bun poți - te vom ajuta să atingi acest obiectiv
  • Dețineți una dintre valorile noastre de bază: inima. Va trebui să aveți grijă de clienții noștri și să vă asigurați că se simt ca acasă și că înțeleg că clienții sunt cheia afacerii noastre


Cine este TDCX:

TDCX (NYSE: TDCX) furnizează soluții digitale CX transformatoare, permițând mărcilor de top și perturbatoare la nivel mondial să achiziționeze noi clienți, să-și dezvolte loialitatea și să își protejeze comunitățile online.

TDCX ajută clienții, inclusiv multe dintre cele mai bune mărci din lume, să-și atingă aspirațiile privind experiența clienților, valorificând tehnologia, inteligența umană și amprenta noastră globală. Servim clienți în domeniul fintech, gaming, tehnologie, home sharing și călătorii, publicitate digitală și social media, streaming și e-commerce. Experiența noastră și amprenta noastră puternică în Asia ne-au făcut un partener de încredere pentru clienți, în special pentru companiile cu creștere mare, din noua economie, care doresc să exploateze potențialul de creștere al regiunii.

Ne mândrim să descoperim și să angajăm cei mai buni profesioniști care ni se alătură în timp ce transformăm industria CX externalizată. Angajamentul nostru de a fi #BeMore pentru oamenii noștri, clienții noștri și comunitatea noastră ne-a determinat să câștigăm peste 340 de premii din industrie, inclusiv să fim una dintre cele mai bune companii pentru care să lucrăm din Asia.

De la spațiile noastre de lucru premium, pachete de compensare peste media industriei, oportunități de carieră, până la avantajele noastre la locul de muncă, luați legătura pentru a afla mai multe despre ceea ce vă așteaptă atunci când începeți o carieră cu TDCX.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la TDCX pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la TDCX pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are TDCX locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?