Functionar administrativ

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Profilul candidatului ideal:

  • Studii medii
  • Bune abilităţi de comunicare
  • Capacitatea de a gestiona situaţii dificile
  • Cunoştinţe bune de MS-Office
  • Organizat, amabil, flexibil

Descrierea jobului

Responsabilităţi:

  • Oferă informaţii despre stocuri, comenzi şi reclamaţii
  • Identifică nevoile clienţilor care fac reclamaţii şi le recomandă o alternativă conform procedurilor interne
  • Prelucrează şi redirecţionează reclamaţiile către producători şi asigură un termen cât mai scurt pentru soluţionarea acestora

Oferta:

  • Oportunitatea de a te alătura unei companii multinaţionale
  • Salariu fix
  • Tichete de masa
  • Abonament clinică medicală privată
  • Transport asigurat de la statia de metrou Păcii la magazin şi retur

Descrierea companiei

XXXLutz oferă de peste 70 de ani locuri de muncă atractive și sigure cu oportunități excelente de promovare și câștig. Pestede angajați se dezvoltă zilnic în cele mai variate domenii de activitate și invităm în marea familie XXXLUTZ, unde te aşteaptă şcolarizări în cadrul unei echipe dedicate, recompense financiare orientate către performanţă şi opţiuni atractive pentru dezvoltarea ta profesională!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la XXXLutz Mobilier SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la XXXLutz Mobilier SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are XXXLutz Mobilier SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?