Descrierea companiei:
Societatea Cornu Boulangerie SRL, membra a grupului elvetian CORNU, cu o istorie veche de peste 80 de ani in domeniul fabricarii de produse de patiserie fina, cu unitati de productie in Elvetia, Franta si Romania.
Principalele sarcini și responsabilități:
- Deruleaza activitati administrative si de organizare a biroului/secretariat, relationand permanent cu toate celelalte departamente ale companiei;
- Intocmeste si/sau verifica diverse documente specifice gestiunii si contabilitatii primare: comenzi, bonuri de consum, procese verbale, facturi, note de livrare, etc;
- Pastreaza evidenta documentelor interne si este responsabil de arhivarea electronica/fizica a acestora;
- Pregateste si organizeaza diferite sedinte si evenimente interne (audituri, intalniri de afaceri, interviuri, controale)
- Asigura interfata cu clientii, furnizorii si partenerii societatii, cu structurile externe (administratia publica, etc);
- Preia, inregistreaza, distribuie si arhiveaza corespondenta primita;
- Preia si directioneaza apelurile telefonice intr-una din limbile engleza, franceza sau germana.
- Asigura protocolul vizitelor clientilor, colaboratorilor sau a altor vizitatori la sediul societatii;
- Intocmeste necesarul de materiale si produse consumabile pentru buna desfasurare a activitatii (exemplu: papetarie, protocol, consumabile curatenie);
- Administreaza si asigura buna functionare a parcului auto (asigura programarile la service periodic, mentine evidenta valabilitatii politelor de asigurare RCA, rovignete, etc).
Profilul Candidatului:
- bune abilitati de comunicare, organizare si planificare;
- bune cunostinte de operare PC;
- rezistenta la stres;
- punctualitate;
- flexibilitate;
- implicat, onest, empatic;
- cunoasterea unei limbi de circulatie internationale precum franceza, engleza, germana.
Beneficii:
- salariu peste media pietei de profil;
- oportunitatea de a se dezvolta continuu la locul de munca;
- participarea la cursuri de limba franceza.
Locatia desfasurarii activitatii: comuna Manastiur, Judet Timis.