Sediul companiei se afla pe DN 59 km16, dupa comuna Sag, judetul Timis
RESPONSABILITATI
Asigura suportul administrativ pentru serviciile operationale (organizare lucrari de amenajare, aprovizionare, urmarirea derularii contractelor, raportari diverse, asistenta administrativa a angajatilor)
Furnizeaza suportul tehnic pentru serviciile operationale (prelucrare si evidenta documente)
Administreaza bunurile (evidenta stocurilor, stabilirea necesarului de bunuri de aprovizionat, lansare comenzi pentru aprovizionare), contractele cu furnizori si facturile in departamentul resurse umane
Asigura comunicarea cu alte organizatii (curierat, relatia cu furnizorii si alte institutii, organizare de actiuni de protocol, comisioane)
Se ingrijeste de parcul auto (contracte, evidente)
PROFILUL CANDIDATULUI
PREGATIRE SI EXPERIENTA
Nivel de studii: medii sau superioare
Experienta: minim un an
Cunostinte necesare: limba engleza, cunostinte de operare pe calculator (word, excel), permis de conducere categ. B
CARACTERISTICILE, APTITUDINILE SI ABILITATILE PERSONALE NECESARE
Persoana disciplinata, capabila sa asimileze lucruri noi intr-un interval de timp foarte scurt si sa ajunga la performanta intr-un mediu cu reguli si standarde ridicate, capabila de a-si organiza propria activitate,comunicativ, deschis la colaborarea in echipa pentru atingerea obiectivelor
BENEFICII OFERITE:
Pachet de beneficii atractiv
Transport gratuit
Mediu de lucru placut intr‐o echipa dinamica
Posibilitati de dezvoltare personala
Conditii de munca excelente intr-o companie multinationala