Functionar economic

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

RESPONSABILITATI:

  • Pregatirea documentelor
  • Inregistrarea documentelor .
  • Verificarea receptiilor si facturarea comenzilor in functie de client.
  • Solicitarea receptiilor de la client, unde este cazul.
  • Trimiterea facturilor in functie de client: fizic, pdf, excel, xml.
  • Procesarea retururilor.
  • Verificarea sapamanala a comenzilor trimise,
  • Raspunderea cerintelor primite de la client(transmitere avize livrare, facturi, informatii necesare pentru o buna colaborare .)
  • Raspuderea solicitarilor primite pe email in timp util.
  • Mentinerea unei bune relatii in vederea colaborarii cu ceilali colegi cu privire la indeplinirea unei bune activitati
  • Rezolvarea  taskurilor primite.
  • Intocmirea unui raport lunar care sa contina, toate documentele emise(facturi/note de credit), acest raport va fi transmis catre seful de departament.

CERINTE:

  • Cunostinte in NAV constituie un avantaj :)
  • Alte task-uri in functie de proiectele companiei
  • Nivel bun al cunoştinţelor de limbă engleză;
  • Cunostinte Excel si Outlook
  • Experienta minim 2 ani pe un post similar

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ORBICO BEAUTY SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ORBICO BEAUTY SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ORBICO BEAUTY SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?