Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
ABILITATI:
-Abilitati bune de organizare, planificare si lucru in echipa,
- Orientat spre invatare,
- Atentie concentrata si distributiva,
- Spirit organizatoric, rezistent la munca de rutina,
- Persoana punctuala, serioasa, responsabila,
- Prezenta agreabila,
- Spirit de observaţie, dinamism, gândire comercială, eficienţă, initiativa,
- Orientare catre client.
ATRIBUTII:
- Introduce in softul informatic informatiile despre client si comenzile primite;
- Emite facturi utilizand sistemul informatic, conform dispozitiilor de livrare de la gestionari si ofertelor de pret de la directorii de produs, respectand legislatia in vigoare;
- Emite documente de corectie facturi- storno pentru diferentele inregistrate la receptia marfii, respectand cerintele superiorilor;
- Incaseaza numerar de la client si emite chitante;
- Respecta procedurile de operare si procedurile cu privire la circuitul documentelor cu regim special;
- Arhiveaza si tine evidenta documentelor operate;
- Emite rapoarte cu privire la activitatea desfasurata;
- Asigura suport pentru echipa de vanzari, depozit.
Cerinte
- Studii medii/superioare;
- Cunostinte de contabilitate primara, gestiune, facturare;
- Operare MS Office ( Excel, Word).