FUNCŢIONAR ECONOMIC (part-time 4h)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilităţi specifice:

  • Răspunde de distribuirea facturilor emise către agenţii economici, prin poştă, e-mail sau direct celor care vin la sediu şi ţine evidenţa acestora
  • Urmăreşte modul de colectare a sumelor facturate şi de recuperare a debitelor restante de la clienţi
  • Întocmeşte registrul de casă, documentele pentru aprobarea plăţilor şi deconturile de cheltuieli alocate punctului de lucru
  • Lunar, solicită certificatele fiscale de la administraţiile locale
  • Înregistrează documentele în sistemul informatic sistematic

Cerinte:

  • Studii superioare economice - finanţe/contabilitate
  • Experienţă pe un post similar - minim 2 ani
  • Foarte bune cunoştinţe de operare PC
  • Experienţă de lucru într-un sistem ERP - Oracle - constituie avantaj
  • Înclinaţie pentru calcule matematice şi lucru cu cifre
  • Capacitate de organizare, analiză şi sinteză
  • Spirit de observaţie, dinamism, eficienţă

Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfașurarea procesului de recrutare.
Numai candidații selectați vor fi invitați la un interviu, data fiind stabilită de comun acord cu aceștia.
Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate și în deplină confidențialitate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la COMPANIA ROMPREST SERVICE pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la COMPANIA ROMPREST SERVICE pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are COMPANIA ROMPREST SERVICE locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?